Taakkateline Topic, siis tarakka ja pakkari.

Suositus myös näille. Olen n. 10 kappaletta näitä laittanut erilaisiin ysärimaasturikasauksiin. Ovat kestäneet kovaa arkikäyttöä, polkuajoa ja retkeilyä. Mun mielestä myös melko huomaamattoman näköinen, nimenomaan korin kanssa.

Edit: ainiin, näitä saa asennettua myös taakse. Laitoin kerran testin ja huumorin vuoksi, hyvin toimi:

3 Likes

Juuri näin. Ihmettelin asiaa vain rengaskokoa ajatellen, kun cantitapit on väistämättä ainakin suunnilleen vakioidulla korkeudella suhteessa vanteeseen. Että aika hulppeasti jää renkaan yläpuolelle tilaa. Eipä käyny mielessä että tarakkaa on korotettu ihan vaan haarukan kruunun takia. Tilaa siihen renkaan yläpuolelle jää siltikin ihan eläimenä.

1 Like

Joo pitää paikkansa Lumikon huomio. Tuossa cantitapitetussa rollerissa 30mm kumilla.

1 Like

Eikös tuo rfr yms oo tarkoitettu alunperin taittopyöriin?

Jaa voi hyvin olla en minä tiijjä.

Sillo ku niitä Techkin pikkuräkkejä sai vitosella frees hipping oli kyllä hyvät ajat. Kolme kerralla ja sujuvasti tullin tutkan alta.
Vois myydä kun teen tarakat ite nykyään mut liian hyvää käyttistä.

1 Like

Myy! Maksan 100% lisää hintaa hankintahintaan nähden! hihihi

Tutkin tilannetta

1 Like

Sattuneesta syystä sainkin tän nyt kuvattua. Pultit on vielä lyhentämättä. Vähän mietin josko tån kuitenkin laittais kiertoon ja hommaisi oikeasti sopivan.

Laitan PM välittömästi

Kiinnitys näyttänee suurin piirtein tältä?

https://www.bikeforums.net/attachment.php?attachmentid=333271&stc=1&d=1375835210

En saa tuota linkkiä auki. Tarkoitatko taakse kiinnitystä? Se onäli jarrutappien lisäksi samassa reiässä kuin lokari, jotenkin, muistaakseni.

Pelago utility ja Ile porteur (se suurempi perusmalli). Toimiiko yhdessä?

Löysin yhden laatikon pohjalta mutta oli sen verran ajetussa kunnossa etten kehtaa siitä rahaa pyytää. Sit pitää vaan koittaa miettiä missä ne kaks muuta on.

Kiitos mään! Nythän tässä kävikin niin että ostin jo Lumikolta tällä välin semmosen toisenlaisen joten mun tartsitarpeet on vähäksi aikaa tyydytetty.

Joo en tiiä mihin tai miten oon sen ajanu tollaseen kuntoon kun etureuna roikkui kuin sellainen surullinen alahuuli konsanaan.
Mut hyvii räkkei, hyvii räkkei. Paljon enemmän ku vitosen väärti.

Tämmönen siis

1 Like

Ai se on tommone säädettävä. Saakuti ootas.

Ellen mä oo soittanu suutani jo siinä määrin, että oon epämieluisien (kauppa)kumppanien listalla, ni sekä tommoin Lumikon että mankkiksen “diilaama” etutarde kiinnostelis kyllä ihteeniki.
Muitaki cuntytappeihin (+haarukan kruunuun tai ohj. tankoon) kiinnittyviä miel. mahd matalia ja/tai säädettäviä simppeleitä keularäkkejä voipi kuka tahansa muukin mulle tuputella!
Saa olla jollain pienehköllä tarakkatasolla tai korilla. Todnäk. itellä kuitenkin aikomuksena kiinnitellä taikka modailla siihen mitoiltaan sopiva kori tahi lavetti.
Vinkata ja tarjoskella sopii.
Ensisijaisesti tietty käytettyä, jollekin ylijäämäistä etsinnässä, joskin edukasta mutta kelpoa kivijalkaa (~mahdoton yhtälö?!) tai vaikka äxäxällää, biltsukkaa tahi moponjettivä voi myös vihjasta.
Ei mikkään kiirus tällä, mut nettikaupat huvittas ensisijasesti ny sivuuttaa - iha vaan rebelöinnin ja “anti-globalistis-proletaaris-maailmanpelastuksellisen” steitmentin vuoks.

Kuinkas paljon askartelua tuo kombo vaatii? Olisin ensisijaisesti ottanut Surlyn kaljalavatartsin yhteensopivuuden vuoksi (vaikka onkin kallis) mutta Foxcompista arvioivat, että olisi ehkä talvella saatavilla.

just ton verran ku näät eli n. tuuma, excluding mahdollinen ylätuen eläminen tässä muutaman vuoden aikana. ja mahdollinen eläminen vuosimallien välillä. alatukien kanssa tietty joutu hiffaa et “nii näähän voi kiinnittää aisoihin myös diagonaalisesti erilaisissa kulmissa”.

aika ylös ja vähän eteenhän se tarakka tulee mikä alkaa tuntuu ohjauksessa 10 kg maximi loadia lähestyttäessä.