Noniin.
Oli Hellsinki-langassa vähän mutinaa aiheesta ja oishan se kiva ja vielä on kesää jäljellä ja raphan deep winter thoughtsitkin pitäis sisäänajaa.
Mulla tulee seuraavaan kolmeen kuukauteen olemaan ilmeisesti yksinumeroinen luku vapaapäiviä, so make the most of it sanois elämäntapakouluttaja.
Päätinkin siis ottaa LAUANTAIN 10.10. palkkatyöstäni vapaaksi ja ajaa Porvooseen pitsalle tai kahville.
Pieni sade ei ainakaan itseäni niinkään ahdista, pikemminkin piristää. Säitä katsellaan sitten lähempänä tarkemmin. Jos vettä kaadetaan niskaan niin eihän se kivaa ole ja silloin jään kotiin katsomaan OZia.
Lähtö joskus päivällä jostain päin stadia ja jos jotain porukkaa haluaa jostain tulla mukaan niin tervetuloa, porukassa on mukavampaa. Jos tää nyt saa kannatusta ja osanottajia ni viilataan aikataulut ja paikat sillai että kaikki on tyytyväisiä. Mutta joskus kympin-yhdentoista maissa olisi kiva olla jo kantakaupungin kapeat kadut takana.
Edellispäivänä on 10-9 ja seuraavana taitaa olla rossia, eli tästähän vois saada aika töpäkän viikonlopun kasaan?
Toivottavasti nähdään 10. päivä tien päällä.
Lämmöllä ehdotellen
Emppu
Voisin alustavasti ilmoittautua mukaan vaihdepyörällä. En ole ennen Porvooseen polkenut, mutta eka kerta[tm] porukassa menisi varmaan kivuttomimmin reitin suhteen.
Tuleeko keskinopeus olemaan lähempänä kahta- vai kolmeakymppiä?
Elikkäs jos sää sallii niin:
Meikä suuntaa sillon lauantaina kohti itää niin että oon kymmenen jälkeen Puotilan abc:llä. Mitäpä sitä pyörää keksimään uudestaan, mennään alustavasti kevään kaavoilla. Siitä voisi olla lähtö 10.30.
Peruskaava eli 170-tietä porvooseen ja kuninkaantietä takaisin tai miksikäs ei jotain muutakin reittiä jos jotain kivaa ajettavaa on tiedossa.
k_laakso - 15:55, 9.10.2015 »
Hmm hmm, töihin pitäis alkuillaks keritä ja vähän hilkuille menee, mutta harkintaan.
Edit: Taidan liittyä seuraan ja polkasta ainaskin Söderkullaan asti ja lenkkeillä itse sitten takaisinpäin aikataulun rajoissa.
Nonni juuh kohta ajetaan.
Jos on ihan saatanan kurjaa ja kylmää ja ahdistaa ja sukat on rullalla ja ei se castellin kahensadan ajopaita teekään lokakuusta heinäkuuta ni vedetään vaikka yhteistuumin letka ympäri ja ajetaan sky expressiin nauramaan että vittu tällanen päivä. Ei tää oo vakavaa =)