Suuri työvoimapoliittinen keskustelu

Aivan mahtava yksivaihde meininki tässäkin topicissa.

Kiitti kaverit.

Teette jumalan työtä.

Mun mielestä on hyvä ettei suomalaiset duunarit lähe riistettäväks mihkään kusetukseen. Ei olis meillä Nokiaa ja paperiteollisuutta jos olis vaan nöyristelty kapitalisti herroille.

Mielestäni ketjussa on ehkä parasta kun foodoora ei itse käy täälä asiaa selventämässä vaan unohti ilmoituksen palstan riepoteltavaksi.

1 Like
lammaspaimen - 23:29, 29.10.2015 » Ei niitä tilauksia kuitenkaan ehdi tunnissa toimittaa kuin muutaman, yli viisi lienee jo ässäarvan paikka. Onko lounasetua?
jos matkaa on 1-2km ni kyl sen aika monta kertaa tunnis suhaa

Entäs talvella vaikka kilsan matka per suunta ja pyörän lukotus, rappukäytävän ovisummerin soittaminen, rapussa ravaaminen ymym eli luulen että 2km ajoa sisältävä ruokakeikka kyl äkkiä vie sen 10min vähintään.

muuten ainakin netsan tuttkiskelun perusteella ruuan kuljetus polkupyörillä on esim jenkeissä aika kohtuullinen bisnes. aika monta cargopyöräruokalähettipuljua tuntuis olevan siellä

hmmm firma pydes ja bullitti parkis hmm…

Kilpailijaks. Lupaan tilaa lounaat ja darrapidet aina teiltä.

basti - 11:50, 30.10.2015 » Kilpailijaks. Lupaan tilaa [s]lounaat ja[/s] darrapidet aina teiltä.

Mun mielestä tää on nyt niin pojat ja tytöt, että antaa ihmisten yrittää pliide ok. Ja eihän tonne ole pakko mennä duuniin vai?

mustAfa - 11:47, 30.10.2015 » hmmm firma pydes ja bullitti parkis hmm...
Pitikin kysyä missä se sun kuorkki lojuu. Olis ens torstaiks yks isompi ruokahomma. Täsmänouto aamupäivällä ytimessä. 500 metriä matkaa. Laskulla 20 €. Sori mut en tarjoo [s]nenä[/s]korvawhatevakannua, kypärää enkä valoja.
miglos - 12:23, 30.10.2015 » Mun mielestä tää on nyt niin pojat ja tytöt, että antaa ihmisten yrittää pliide ok. Ja eihän tonne ole pakko mennä duuniin vai?
Näin, tuo on ihan tarpeeksi vaikeaa ilman vittuiluakin.
miglos - 12:23, 30.10.2015 » Mun mielestä tää on nyt niin pojat ja tytöt, että antaa ihmisten yrittää pliide ok. Ja eihän tonne ole pakko mennä duuniin vai?
+1.

Kaikki yrittäminen on tarpeeksi vaikeaa ilman vittuiluakin.

Työntekijöiden ehdot ja olosuhteet on juttu, missä mun mielestäni ei ole syytä soveltaa mitään erivapauksia eri alojen yrittäjille, vaan hommien pitää olla kunnossa.

Oletuksia ei kuitenkaan kantsi tehdä. Jos ei ole tietoa väärinkäytöksistä, on tarpeetonta kirjoitella täällä hyökkäävään sävyyn.

toivottavasti tessi-kysymystäni ei tulkittu ns. vittuiluna?

en ymmärrä miten työehtosopimusasiat ja vittuilu liittyisivät toisiinsa, mitenkään, ikinä, missään.

kid_scientifik - 12:57, 30.10.2015 » en ymmärrä miten työehtosopimusasiat ja vittuilu liittyisivät toisiinsa, mitenkään, ikinä, missään.
ChainThug - 12:47, 30.10.2015 » +1.

Lumiukko ja Kid S. puhuvat asiaa. Hienoa, että tällaista toimintaa aloitetaan ja tarjotaan työpaikkoja. Vastaavasti työehtoasioiden perään kysyminen ei nähdäkseni ole missään nimessä vittuilua, vaan kuuluu normaaliin työnhakuun.

no itse asiassa nyt tarkemmin ajateltuna ja muisteltuna muutama tessi vaikuttaa nimenomaan ns. vittuilulta

no joo, toisesta näkökulmasta tavallaan kyllä.

esim. tosta, vaikka sivut 18-21.

Kyllä olis jääny monet hommat saamatta jos olis heti käytelyssä ruvennu palkasta yms. kyseleen. Viikon kun on ollu, niin voi ruveta varovasti kyseleen tauoista ja vessassa käymiseshä ja semmosista. Ei tätä maata sosialismilla rakennettu.

^meil samanlaiset työhistoriat.

e. enkä toivoisi vastaavaa kellekään muulle, varsinkaan nykyisellä yltäkylläisyyden aikakaudella. mutta ehkei kannata laventaa tätä tobaa tähän suuntaan vaan jäädään odottelemaan foodoran ns. ulostuloa.