Suuri ohjaamokeskustelu

660mm on hyvä

FF - 10:58, 10.4.2017 » on niitä muitaki pituuksia kuin 720mm, esim 710mm, 700mm, 690mm jne..
sit on esim. 721, 709, 692, 697, 667, 712, 711, 708, 645, 690,05 jne...

taitaa olla maanantai siellä töissä :smiley:

itehä oon katkonu melani 620mm mittaiseksi

etukiekko on sen 680 28 leveällä ja korkealla kumilla jos tahtoo vähän suhteuttaa. eli leveä keppi vaan ja etukiekko linttaan kun menee ovesta B)

e: jos nyt ihan tosissaan ollaan niin onhan se ihan hölmö. mutku sillä on niin mukava meloa menemään.

tiesitkö, rakas krustiprinsessa, että on ihan ok tarttua kiinni näennäisen epäsovinnaisistakin kohdin tankoa kun tarve sisälläsi tehdä näin on kertynyt tarpeeksi pakottavaksi. vääränpituiset gripit on huono tekosyy pidätellä itseään. itselläni full retard aerotankona toimii usein etolan teollisuusamme

sitä miksi asunnossasi säilytetään pyöriä tai verhoja en todellakaan tiedä.

FF - 11:03, 10.4.2017 » taitaa olla maanantai siellä töissä :D
no ei vittu sitten yhtään.

pysähdyin tilaamaan lippuja AVAIMEN keikalle munkassa saatana turhaan kun tiketin kyrvänsyylä paska saitti kusi ja oli enää jotain mätö hajapaikkoja jäljellä.

itehä oon katkonu melani 620mm mittaiseksi
luulen kyllä että todellisuudessa tuokin jää aika pitkälti samoihin mittoihin jahka olen napsinut turhat pois. senhän takia minä nuo tangot hommasin että high performance crabon tankoni on vastaavasti aivan liian lyhyt :(

sitten kun on sopiva mitta ja kulmat löytyneet, voikin huoletta tilata uutta crabon ja skidata auringonlaskuun.

ununu - 11:07, 10.4.2017 » sitä miksi asunnossasi säilytetään pyöriä tai verhoja en todellakaan tiedä.
koska asuntoni ei ole mikään konformistien pesäke vaan full hd cycle life utopia.

Maastopyörässä 680 ja mashissa 700. Vois olla toisin päin niin täydellinen. Kapeampaan ei oikeen kädet istu enää yhtään mutta ei kyllä paljoa leveämpäänkään.

Tälle: Hakutulokset | Motonet Oy
ilmoitetaan halkaisijaksi 22mm. Onko oikeasti 22.2?

Aivan hyvin voi olla tasan 22 kun on prätkätangosta kuitenkin kyse.

https://www.bike24.com/p270145.html
osaiskohan joku arvata, miks tuolla lukee: “Please note: Not for use with carbon handlebars.”? ei näy manuaalissa mitää mainintaa ettei vois käyttää

^ Klämpin reunat näyttää vähän teräviltä, salee joku on pikkasen ylikiristelly ja nillittäny aiheesta.

^^ite vetelen tuollasella stemillä + truvativin kuituriserilla päivittäin. ihan normaali kannattimen viimeistely ainakin omassa yksilössäni, ei teräviä reunoja tms. en välttis stressais.

Tempotankoneitsyys meni tänään ja ihan hyvä fiilis jäi kokemuksesta. Retkipyörässä ohjaamo niin korkealla että asento ei tuntunut mitenkään vaikealta ja oli kevyemmän tuntuista kuin alaotteelta ajo. Ja noihin tikkuihin varmaan saa sitte kunnolla retkeillessä jotain pussukkaa tai ajo-ohjeita kanssa kiinnitettyä kätevästi.

Keksisikö joku mikä on se tanko jota etsin? Alla kuvakokoelmaa kolmesta tangosta: ylin Nitto RM3, keskellä Crescent Retro 601:n tanko, alimpana Kestävän kehityksen keskuksen löytö.
Tykkään: Crescentin dropista ja reachista, alimman tangon flaresta ja tangon pituudesta (kuskiin päin). Tuo Nitto oli siis lähimpänä etsimiäni speksejä mitä netistä löysin, mutta drop näyttää turhan isolta.


Crecentissä sekoteipit, kun tämä nyt oli tämmönen testiasennus.

^ Salsan woodchipper hakusessa ihan selvästi.

Vois olla. Tuo OS-kiinnitys vaan vähän vaikeuttaa asiaa. Googlettelun tuloksena löytyi yhtenä varteenotettavana kandidaattina pyörän henkeen sopiva BLB Fubar.

On-One Midge

Midgeä voin kyllä suositella kun olen itsekin siihen korviani myöten rakastunut, mutta siinä ei toisaalta ole liiemmin tuota ahvenonkalan halajamaa pitkää, lähes polviin ulottuvaa alaotetta, tuollaisella taivutuksella varsinkaan.

Laitoin randoälläreitä varten tälläsen setupin enkä oo nähnyt syytä muokata sitä nyt kommuuttikäytönkään ajaksi:

Ahvenonkala, ootko Soman Lauterwasseria kattonu? Siinä on aika pitkästi grippiä kuskiinpäin. Ja on kohtuu pitkä eteenkinpäin.

No mutta tuohan olis mahdollisesti just hyvä. Just tuossa pihalla tuskailin ohjaamokokeiluiden kanssa, kun ei se Crescentin tanko tuntunut hyvältä lyhyemmälläkään stemmillä. Palasin takaisin riser setuppiin. Täytyypä vähän mittailla nykyisiä tankoja miten suhteutuu tuohon Lauterwasseriin. Kuvien perusteella ainakin just sopivan härski.