~Lopulliseen kokoonpanoon pitäisi vielä kasata takakiekon kanssa visuaalisesti paremmin yhteen sopiva kiekko, mutta toistaiseksi Spessun Tricross saa toimia elimenluovuttajana (Tricross on kaupan jos jotakuta kiinnostaa). Satulatolppa saa myös vaihtua kirkkaaseen.
Pinkki jarrukaapeli! Oon itsekin harkinnut moista jarrukeskustelukannanottoa. Eteen kenties soisi takapään kanssa mätsäävän kiekon + renkaan, mutta muuten mukava kokonaisuus.
Joo tilasin pinkin kaapelin väriläiskäksi tohon, mutta otin myös mustan (2.5€/kappale) siltä varalta että toi pinkki olis liian gay. Ei tuntunut epävarmalta olo tuonkaan kanssa
Hämmentävän hyvin toimiva kokoonpano… Itseä miellyttää nuo surly tekstit etuhaarukassa ja mun mielestä tuo tummanpuhuva etukiekkokin toimii juuri tuon mustan satulaputken ansiosta.
Kumi on schwalben durano kermanvärisenä. Satulatolppa ehtikin jo vaihtua kirkkaaseen ja etukiekon kehä + napa odottelevat kasausta, joten en nyt pakita vaikka hyvä jos miellyttää jonkun silmää noinkin Etu- ja takahaarukan tekstit varmaan nypin jossain vaiheessa irti.
negaatio - 16:06, 23.4.2012 »
Pinkki jarrukaapeli! ......... Eteen kenties soisi takapään kanssa mätsäävän kiekon + renkaan, mutta muuten mukava kokonaisuus.
kumit samanvärisiksi niin kasassa on kelpo setti. ehkä jopa mieluummin eteen myös durano kuin molemmat mustiksi.
mulle kans pinkit kaapelit kesäksi mätsäämään pinkkiin ketjuun...