SUOMI 100 -retki Kurjenrahkan kansallispuistoon ke 6.12.2017 KLO 9:15 TURKU

Mites tää? Keli näyttäs ainakin kuivalta lauantaina.

hemmetti ku kiinnostais, mut perjantaina pääsen töistä 1.30 yöllä, ja lauantaina iltakuudeks duuniin

Auringo - 11:34, 2.3.2017 » Mites tää? Keli näyttäs ainakin kuivalta lauantaina.
Juu elikkäs?

Näyttäisi olevan aika ideaali ilma jopa näin tähän vuodenaikaan nähden.

Nastatkin ehkä ylitappoa. (Vaikken kyllä jaksa vielä vaihtaa pois.)

Minkälaista aikataulua? Vapaata ois mut saas nyt nähdä.

Ite en haluaisi lähteä/herätä liian aikaisin vapaapäivänä, mutta valoisa aika noin niin kuin yleisesti luulis olevan hyvä.

Itse sanoisin 11-12, mutta tmar:han tässä päättää.

Selkä hajos eli en pääse, menkää ihmeessä keli näyttää hyvältä.

duunipaikan ikkunasta katson kun höyrylaiva seilaa Aurajoen siliätä pintaa

ajokelejä vaan

Juuh. Ääni Klo 11.00 lähdölle.

Käy. Mistä, olisiko Mannerheiminpuisto os. Mikaelinpuisto hyvä?

Ja minne? Tai siis, onko tuo Tummamäki yhä käypä kohde? Tuulen puolesta olisi just hyvä kyl.

Itse menisin jotain tämmöistä lenkkiä, mutta mennään miten mennään, kunhan ajetaan.

Mutta ei mielellään liian lujaa
T: Nim: “38/17 ja viiden kilon kiekot”

Hmmm koskakohan tälläseltä reissulta oltais kotona? Kiinnostais kyllä mut tarvis olla seittemältä muissa puuhissa kotipuolessa. Menee varmaan aika tiukille mutta kai se mahollista ois…

Uskaltaisin väittää aika pitkään menevän.
Kiinnostais kyllä lähteä, mut just nyt ei oo pyörää, jolla moiselle reissulle viitsisi lähteä.

Toi 192 on sit ihan hiton hirveä tie, rengastietä pääsee nätisti

Juu, Kustavintie pyllystä, ajattelin josko noita nelinumeroisia, voi olla ihan hyvässä hoidossakin, kun on oikealle liikenteelle suunnattuja kuitenkin.

Mutta voisihan sitä Naantalinkin kautta kyllä.

^Rengastien reitti näyttää kyl hyvältä. Mulla ei väliä lähtöpaikalla. Mannerheiminpuisto ok.

Jep. Tärkeäähän on tämä loaded-aspekti. Että pitää vähän reittiä suunnitella kauppojen mukaan kanssa kun en ajatellut Turusta kaljaa raahata. Ja somevälineitä mukaan!

Auto niittasi mut maahan tuossa just äsken, mutta aion lähteä jos ei aamulla ihan vitun kipeä ole kyynärpää. Tai perse.

Muistin Merimaskun kauniimmaksi.

Aika eeppinen keli tuli teille!

Keli oli kyllä aivan nice fuck -upea. Samoin kuin maisematkin.

https://instagram.fqlf1-1.fna.fbcdn.net/t51.2885-15/e35/16908328_1921842728061471_1834073794147254272_n.jpg

Osanottajamäärä sitten taas vähän vähäinen, joten Tummamäki jäi väliin kun ei sitten oikein makkaranpaisto kahdestaan inspannut, eli tehtiin vain lenkki. Pysähdyttiin kahvilla Merimaskussa jossa tulikin juteltua Afrikan läpi pyöräilystä.

About tähän tapaan kuljettiin.

Kelit oli kyllä kohillaan. Reitti oli mukava. Antti Karttakäppyrä taitaa olla vähän pielessä. Tai sit mä oon vaan kujalla mistä mentiin:)
Olis melkein pärjänny slikseillä.
Loaded osasto jäi nyt ens kertaan.
Tummallamäellä vois joskus kyl käydä.

Grobian - 13:04, 4.3.2017 » Muistin Merimaskun kauniimmaksi. http://i66.tinypic.com/2m0dih.jpg
merimasku, tuo fasismin kehto