Sun fillari

Ettei nyt mene ihan mahdottomaksi vittui…vitsailuksi, niin sanon, että kuvathreadille vois olla ihan ok kysyntä, mutta siten että siihen omaan projektiin/fillariin olis vaikka sitten linkki varsinaiseen threadiin. Pieni ristiinlinkkaaminen ei haitanne, varsinkin kun toi foorumin haku on niin toimivaa sorttia.

heijari - 11:21, 9.12.2009 » Fiilistelykuvia?
Asbia lainaten, typerä ehdotus. Tätä on yritetty jo aiemmin.
john_gleasy - 10:32, 9.12.2009 » saaks fiilistellä omaa pyörää :P vihdoin sai maalit niskaan
asb - 10:32, 9.12.2009 » Ei saa. -> Projektit -> arvostele mun ajopeli
Joku roti.

Minunkin mielestäni on selkeintä, että joka fillari löytyy omasta langastaan. Silloin pystyy selaamaan foorumia pelkän otsikon perusteella, eikä tarvitse etsiä sitä viime vuonna postattua hienon pyörän kuvaa jostain 250-sivuisesta ketjusta, jossa on sekaisin niin pyörien kuvat kuin keskustelu. Siihen päälle vielä kaikki toimimattomat kuvalinkit ja Tuuren pitkät kannanotot (ei missään nimessä pahalla), foorumisoftan kömpelö hakutoiminto ja kaksi jo olemassa olevaa alifoorumia käyttäjien pyörille ja projekteille, niin saadaan aikaiseksi kunnon kaaos.

Minä en ainakaan tule haukkumaan, jos joku pistää kuvia jostain susirumasta kaasuputkibeaterista (omanikin on sellainen) tai vaikka karkkikaupan sisustuselementiltä näyttävästä muotipyörästä. Jos tässä nyt takerruttiin liikaa siihen arvostelu-sanaan, niin arvostelun “vaara” on aina olemassa, jos menee ylipäätään laittamaan nettiin yhtään mitään.

My first fixie oli vielä ihan fiksu juttu. Tosin mielestäni sielläkin voisi olla mieluummin vielä linkit varsinaisiin pyörää koskeviin ketjuihin, jonne kaikki itse aiheeseen, eli ensimmäiseen fiksiin käsitteenä ja siihen liittyvään fiilistelyyn liittymättömät kommentit voisi laittaa.

tienlaita - 16:05, 9.12.2009 » No johan on villiä menoa.
JPP - 11:02, 9.12.2009 » polku pyörä asia keskustelu foorumi
Ja olihan taas helppoa laittaa jokin varmasti mielestäsi jännittävä ja taiteellisen arvoituksellinen viesti sanoja peräkkäin, mistä ei muodostu edes lausetta. Et keksinyt varmaan otsikkoa, kun piti sitten tänne postata? Voiko ollöa typerämpää viestiä? Mitä luulet mikä sen sanoma on? Voin sanoa ettei mikään. Opettele kirjoittamaan ja ilmaisemaan ajatuksesi!
No sitähän mä vaan meinasin että pitää muistaa, että tämä on kuitenkin vain polku pyörä inter net keskustelu foorumi! Keep your pants on. http://img413.imageshack.us/img413/8806/legendaryxb0.jpg

Monia voisi palvella ominaisuus jossa kuvagallerian kuvaa klikkaamalla pääsisi “arvostele mun kiesi” tai " arvostele mun projektia" säikeeseen.
Jonkun vaan varmaan tarttis eka tehdä se galleria, ja sinne sitten mahdollisuus sortata merkin, vuosiluvun, omistajan jne mukaan. Tässäpä haastetta nörteille.

Ei typerämpi idea. Eikä siihen tarvita edes kovin kummoista nörttiä, kun galleriaskriptejä on koko google pullollaan.

edit: Single File PHP Gallery 4.11.0

^ +1

Mihin voisin laittaa sellasen kysymyksen täällä että ku mulla on tuommonen specialized p.3 maasturi sinkulana ja taaksepäin aukeavilla dropeilla ja pikalinkulla renkaat niin miten saan takarenkaan pysymään paikoillaan ku ei kestä runtata vauhtia juur lainkaan ku rengas liikahtaa??? Help.

Pikalinkku kireämmälle, tai linkkuakseli normiksi. Pikalinkulla ne ei pruukaa pysyä siellä vaikka kuinka kiristäis.

Loym - 13:02, 10.12.2009 » Mihin voisin laittaa sellasen kysymyksen täällä että ku mulla on tuommonen specialized p.3 maasturi sinkulana ja taaksepäin aukeavilla dropeilla ja pikalinkulla renkaat niin miten saan takarenkaan pysymään paikoillaan ku ei kestä runtata vauhtia juur lainkaan ku rengas liikahtaa??? Help.
voit laittaa kysymyksesi uutena aiheena tuonne pyöräverstas-osioon, jos parilla haulla et löydä aiheeseen sopivaa ketjua, josta löytyisi vastaus tai jonka perään voisit laittaa kysymyksesi. Esim [tämä](https://www.yksivaihde.net/old/531) vois olla ihan ok ketju.