Sturmey-Archer 3-vaihde-rumpujarrunapa

Lavalöytö; Norjalainen Comet nuorisokokoinen fillari jossa jännästi taivutetut vaakaputki ja seatstayt.
Pyörässä on Sturmey-Archerin 3-vaihteinen rumpujarrutakanapa ja norjalainen rumpujarruetunapa.
Nuo rumpujarrunavat mietityttää että onko mitään sen kummempaa arvoa?
Missään mielessä?

on niillä navoilla rahallistakin arvoa. itse en ainakaan saanut kierrätyskeskukselta ilmaiseksi vaan taisivat maksaa vitosen kipale. Toimivilla navoilla on myös käyttörvoa.

Nojoo, niin vähän aattelinkin.

Comet on Vaasalaisen Teräksen Norjalaisen DBS:n runkoon kokoama.

Ehkä tää hukkuisi vaihdepyörätopiciin liikaa.

Mulla on Sturmey Archerin tällainen otsikossa mainittu napa jota ohjastaa sellainen perinteinen kolmiportainen triggeri. Se ei vaan toimi. Jokaista vaihdetta varten on eräänlainen levy, jota vasten jousi painuu ja pitää levyn paikallaan ja vaihteen silmässä. Tämä jousi tuntuu kuitenkin löystyneen. Onko tuota vipua mahdollista jotenkin avata ja jännittää jousi uudelleen toimintakuntoon? myös varaosia näyttäisi saavan, ainakin briteistä.

Mainosspam, laita siihen tällainen uusi vaihtaja?

Onkse tällane

^mulla saattaa lojua miljoonalaatikossa yks tollanen ilman tota muovista suojusta, liikenee varmaan postikulujen hinnalla tai liikahtaa johki pk-seudulla, mutta varmistan vielä että oonko jo heittäny sen mäkeen vai en.

Editoidaan koska en jaksa bumppaa vaihdepaskaa: voi kuinka klassista, just se tavara jota joku ois tarvinnu on tietysti heitetty pois samalla kun haalin kaikkea muuta turhaa paskaa koska “ehkä sille vielä on käyttöä”