Steamroller

Kuumailmapuhallin tai hiustenkuivaaja on teippien irroitukseen paras (niin kuin siinä linkitetytssä keskustelussakin mainittiin). Varaa jotain liuotinta niiden viimeisten liimojen irrottamiseen.
Itse olen käyttänyt asetonia.

hoh… mitä askartelua… Taidanpa vaan ajaa pyörällä, kunnes minulla ei TODELLAKAAN ole mitään muuta tekemistä… :smiley:

Kiitos kuitenkin vinkeistä.

Tommosen askartelin:

vittu sä oot eki iso jätkä. onneksi et päätynyt siihen 56:een… hieno on.

Joo, en kyllä tajua miten toi satula on viisysissäkin noi korkealla. Jos tiputtaa 1-2cm niin tuntuu, että ei saa poljettua kunnolla ja alkaa kolottaa polvissa. Ehkä mun jalat venyy 10cm poljettaessa tms.

eki: mikä on mitta keskiöstä satulan päälle?

86cm.

Hubba hubba… hienot vanteet. Onko noi Velocityt vai Mavicin (Jotkut kolme kirjainta)?

Mistä löysit longreach etujarrun. En meinaa mistään löytää moista?

Kiekot on Weinmannit (Deep-V kopio) ebaystä, Formulan navoilla, 170€ posteineen ja alveineen. Jarru on Langsterin orkkis, en ole kyllä vielä kokeillut toimiiko miten hyvin koneistamattomalla pinnalla.

steelduck, foxcompissa oli muutama viikko sitten cane creekin longreachia.

ite oon jarrutellu koneistamattoman pinnan melkein maalivapaaksi ja ihan riittävän hyvin löytyy tehoa, vaikka selkä onkin skidauskiellossa.

Tikkurilan Ajomiehestä löytyy Long reach -jarruja + CC-kahvoja edullisesti.

Laitanpa kuvan omasta höyryjyrästäni tähän Steamroller -ketjun jatkoks:

80% bulkkivehe (vielä) vaihdettu Sellen satula, Panaraaserin gummit, mikälie raiseri jossa Keirin gripit ja polkimet on MKS:n Sylvanit… ainiin ja KMC:n järeä ketju, heh.