Starbike kimppatilaus?

Eikös joku täällä horissut että sieltä voisi tammikuun lopussa tilailla? Nythän se ois käsillä ja puolia ja erityisesti mustia nippeleitä tarvis saada. Mulla ei oo luottokorttia, mutta jos joku muu kellä on semmonen ja on tilaamassa niin sanoo hep.

no minähän se olin.

eli julistetaan nyt virallisesti avatuksi Starbike.com kimppatilaus #2.

→ tarkoituksena tilailla dt:n pinnoja mutta myydään siellä kaikkea muutakin, postikulut on kiinteä 15€ joka jaetaan osallistujien kesken, mä hoidan tilauksen ja maksun. tavarat noudettavissa akselilla vallila-keskusta sitten kun saapuvat, jolloin myös suoritetaan maksu mun tilille.

laittakaa viestiä mitä haluatte, ens viikon lauantaina voisi olla deadline tilaukselle.

olisi myös ehkä hyvä että ei tilattaisi mitään mitä ei ole valmiiksi hyllyssä koska laurilla oli kestänyt aika pitkään saada kamat joista osaa ei ollut varastossa. tai sitten kannattaa ehkä selvittää todellinen saatavuus.

tähän mennessä mukaan ilmoittautunut alustavasti minäitse, markkuj, Pauli & anttig.

näin.

Minä voisin tilata, mut en tiiä vielä pituutta, kun en oo saanut 32-reikäistä kehää päätettyä. Voisko joku päättää minun puolesta ja keksiä vielä pinnojen pituudet näille? Voisin tehdä radiaalin ja 3x.

^ no miten ois esim. Mavic A 317? Jotain tän tyyppistähän sä uhkailit hankkivasi. Ainkin Open Prosta lähtee tarrat nätisti pois niin miksei noistakin. ja eteen sitte tavallinen Open Pro (tai halvempi Sport) jos kuitenkin käytät jarrua.

vois olla tuo hyvinki. ja ehkä teenkin vaan taakse, niin saan fix/fix-navan ja ei tartte miettiä eteen vastaavaa, mut jarrupinnallista. Kirkasta ja matalalaippaista ja -profiilista sen olla pitää.

Prkl Toni, meillä on ollut näemmä samat aatokset :smiley:

Multa tipahtaa jotain tilaukseen, mutta mä fundeeraan hetken vielä.

Mulla olisi oikeastaan tarvetta yhdelle tällaiselle.
Ei vain valitettavasti näytä olevan varastossa ja menevätkö kehät tuohon samaan kiinteään 15 € postiin?

tuolta sivuilta saa sen käsityksen että postit on se kiinteä 15€.

kehiä on jo tulossa pakettiin joka tapauksessa mutta jos ne maksaa ekstraa niin joudun tasapuolisuuden nimissä jyvittämään postikulut sitten osallistujien kesken sen mukaan mitä kukin on tilannut.

ja kun kaikkia pinna-pituuksiakaan ei ole hyllyssä niin tuskin 1-3 päivää haittaa. eli pannaako pakettiin?

EDIT. automaattinen tilaushintalaskuri ainakin antaa ton 15€ myös kehien postikuluksi.

Selvä homma. Yksi kappale yllä linkitettyjä kehiä. Kiitos.

^ ok, kirjattu ylös.

ja kas, nyt voin ilokseni ilmoittaa että tilauksen kokonaishinta näyttäisi tulevan ylittämään reippaasti 250€ maagisen rajan jolloin postikulut tippuu puoleeen = 7.5€.

Mä voisin tulla kimppaan kans, tarvetta olis pinnoille. Pitää vaan laskea oikeat pituudet, ilmoittelen sitten…

Taidan ottaa tässä setissä kehät ja pinnat, mut en saa päätettyä otanko Sun CR 18 vai Mavic CXP 22?

Taas tätä perinteistä päätöksenteon ulkoistamista…

Niin ja sit mulle tulis pinnat kans, kunhan saan aikaseksi kehien valinnan ja pinojen pituuksien ja puolausmallin arvonnan.

No nyt hopihopi, uhkaan nimittäin laittaa tilauksen menemään jo huomenna torstaina illalla ellei joku esitä pätevää syytä odotella vielä vähän pitempään?

Mukaan mahtuu ja ehtii kyllä vielä muuten.

^ ota nyt sellaiset matalat levarikehät vaan. CXP22 on välimuoto ja siksi sekä periksiantamista että huonoin vaihtoehto - periaatteellisella tasolla -, funktionaalisuus yms. pointit on sitten asia erikseen … :wink:

no blaah… haen open prot paikallisesta ja lasken niille pinnat. vai joko kalle laski? eikös open sportilla oo samat mitat?

Open sportin erd on 608 ja pro muistaakseni 605. Eli vähän pidempää tarvitset. Mä “arvasin” (kolme laskuria, ja vitusti uskallusta ja googlettelua) kolme ristiin pituudeksi eteen ja taakse 294, mutta tilasin 292:t. Mulla siis sport.

eli ronskisti 290 ois passeli pro? ja haluunko tehdä radiaalin eteen? oi nitä elämän risteyskohtia…

Hyvä kysymys :smiley: 290 vois olla kohtalaisen lähellä totuutta, mutta en kyllä lähtis ihan noin arvalla heittämään. Radiaali painuu jonnekin 265 hujakoille (ERITTÄIN ehkä), kun sporttiin 1x oli 277.

No niin, tilaus on nyt lähtenyt eli enää ei pääse mukaan.

Meidän loppusummasta tuli niin mahtava että saatiin kokonaan ilmaiset postit, jouduin tosin uhrautumaan ja ottamaan vielä ylimääräisen parin vannenauhoja että päästiin maaliviivan yli.

Ilmoittelen taas kun on jotain ilmoiteltavaa tähän liittyen.

Piti sanoa tämä jo keskiviikkona, mutta mä arvostan isosti teidän kimppatilausten tekijöiden näkemää vaivaa. Pitää heittää teille kaljat.

Hauskaa puuhastelua. Ja luottokunta kiittää.