SPD pyöräilykengät

Sidillä kanssa 36 mutta ne on niin pieniä että voisi olla sopivat.

FF - 22:37, 14.6.2017 » pari mallia muutamalta valmistajalta käyny läpi ja ihme juttu ettei edes naisten kenkää löydy 35:sena. gironkin kokotaulukko loppuu 36:seen.
Ostin just republicit, ja ne on koon pienemmät mitä mun kaikki muut kengät. Eli 36 ois 35. En sit tiiä muista Giroista.

no siitä ois yks aivan hyvä vaihtoehto sitten.

Kiitsa!

It is interesting.

golden slot

Olen kiinnostunut tästä asiasta

maxbet

tom789
Member Since
15.6.2017 (2 hours)

wanda
Member Since
12.6.2017 (2 days)

leveleillä mennään, ku on kirjakieltä vetävä vastausbotti

Ei niitä taida kiinnostaa sun mielipiteet. Ei ne taida edes lukea tätä palstaa.

Jahka botit oppii trollaamaan kunnolla ni saadaan kunnon massapsykoosit tännekin kun jengi jää sätkimään vieheisiin troollausverkkoihin :o

https://image.ibb.co/kWM9Nv/xc5.jpg
Shimanolta tulossa aika pätevän näköstä nauhakenkää ulos.

mvsta viel ihan neutraali mut toi valkonen on kyllä yrjöttävä bensalenkkari

Nyt kun satula + tolpan offset ja pyörän säädöt muutenkin alkaa olemaan huipussaan, huomaan tuskailevani klossien paikkojen kanssa. Sitä kun on jalkaterät erikokoiset ja jalat vielä eripituiset, niin on kyllä klossit melko eri asetuksilla kengissä. Toisessa kengässä paikka alkais olemaan kohdillaan, mutta toisessa ei riitä säätövara taaksepäin. Nyt mietin, että säädänkö toisenkin "liian eteen " jolloin olisi edes tasapainossa, vai menenkö näin ja koitan tottua siihen, että pedaalit on eri kohdassa jalkaa. Jänniä jumeja saa kyllä aikaan näinkin pienen metallinpalasen näinkin pienet sijainti erot. :slight_smile:

Ovatko tuollaiset nauhakengät kovastikin hyviä verrattuna kunnollisiin räikkiin?

Kunnollisista räikistä tuli mieleen: Mulla melko tuoreissa Dominatoreissa lipsuu molemmissa se räikkähihna sieltä sisäsyrjältä. Siis siltä puolelta, jolla ei ole räikkää, mutta sitä voi pykälittäin säätää siitäkin. Säädön pitäis kai olla nippusidemäisesti vain kiristyvä, mutta toi ei pidä. Onks muilla ollut vastaavaa? Ehkä noi on vain huonot yksilöt. Tarttis varmaan viedä myyjälle näytille joku päivä, kun joutaa. Olivat alennuksessa nauruhalvat, joten sinänä en suhtaudu tähän kovin vakavasti.

kirleon - 18:56, 14.6.2017 » Osaako joku sanoa, mistä mahtais löytyä kelpoa 35 koon spd-kenkää? t. lapsijalka
Jos olet yhä kenkiä vailla, niin XXL:ssä oli jotain junnukenkää lisäalella muistaakseni 32 eur. Suomenojalla oli eilen ainakin vielä kokoa 35 jäljellä. Tänään vielä -20 % lisää kaikista alekamoista. Eihän nää ehkä näteimmät oo, mut jos on kovin akuutti tarve, niin en tiiä, ehkä menis?

Itse ostin tällaiset tarralenkkarit hintaan 48 e.

vasaraasialainen - 12:47, 20.7.2017 » Ovatko tuollaiset nauhakengät kovastikin hyviä verrattuna kunnollisiin räikkiin?
Kunnollisia räikkäkenkiä ei oo mulla ollut mutta nauhallisia useammat. Aivan tosi hyvin saa napakan tatsin kiristeltyä.

Miten nauhakengät märässä? Jos esim joutuu kävelemään vähän matkaa suossa??

varmaan kastuu siinä kuin muutkin kengät??

FF - 10:50, 2.8.2017 » varmaan kastuu siinä kuin muutkin kengät??
Räikät tai boat on kuitenkin sen jälkeen vielä käytettävissä ihan hyvin eikä kerää liejua yms. Nauhoista ei ole kokemusta. Esim shimano sh-xm9 vois kiinnostaa, mutta nauhat...

Oon kävelly suossa boallisilla ja nauhallisilla ja milemmat oli aivan märät. Kyllähän sitä märillä kengillä silti ajaa voi.