SPD pyöräilykengät

^ton mussemman otin sitte ns.työ&arkiajelukengäksi kun aina ei tanssiravintolaan jaksa… eikä poolojakaan oo ihan joka päivä

aikas kevyt kenkä(inen) ja vielä en oo päässy ns.tositoimiin näitten kanssa, mutta alkukuvitelma ihan jeba, varsinkin toho hintaan et kotiovelle kahet ~120€. Poolossa toimii kyl. Edelliset oli 087:t ja ne repes kangasosiltaan. Tämä ehkä vähän enemmän cityperformancee kö ne, tosin, vedettiin niiläki ns.kaikki.

kyllä nolla käveleenkin, mut enimmäkseen kyl tulee polettua noi jalassa

http://incycle.incyclebicycles.netdna-cdn.com/images/D/empire%20vr90%20lava-01.jpg

would buy

tulee tiikeripardi sillai hyväl taval mielee (rip)

Nyt kyllä tuota.
Kuherruskuukausi vr90llä sujun oikein hyvin. Yllättävän jees kävellä, ottaen huomioon tosi jäykän pohjan.

Ei saakeli noi punamustat girot. Tarve = luotu.

Aikalailla true size.
Melkein kaikista kengistä mulla 41 ja samoin näistä

Workstinx - 22:38, 1.3.2017 »
Smurf - 20:54, 1.3.2017 » ...tanssitouhuihin ihan kelvot... näyttäis olevan.
Just nää kuudel kybää http://web.apedalar.pt/upload/tb_news/02016091583151/057da5fbf7b190/Shm089_laranja.png
Crcn vikat 46set aww yisss

oispa ollut oransseja widenä niin ois ollut hyvä syy ostaa toiset M089.

Kerro mulle peltsi noista kengistä… minkälainen pohja, kumia vai muovia vai karboniittia onko hyvä tunkata?

Ja missä myydään kuudella kympillä?

melko löysä pohja eli just hyvä käppäilyyn. kai se jotain lasikuitumuovihommaa on käsittääkseni.

vuosi sitten suunnilleen ostin hintaan 99e, crc:ssä näytti olevan vähän päälle 70e.

e: se yksi väärään suuntaan sojottava tarranauhasolki saattaa vaatia trimmaamista kun ylimääräinen osa menee oikeassa jalassa suoraan päin voimansiirtoa. ihan hyvät peruskengät perusajeluun. noilla tuli ajettua jkl-kokkola -juna ja viime koffit ainakin.

Mulla on ollut kanssa M089 ajossa nyt puolitoista vuotta. Ostin varakengäksi kaikkeen eli kaupunkiajoon, krossiin maastoon- sekä retkeilyyn. Hinta oli B-d:ssä sen noin 60e, vähän enemmän näytti olevan nyt. Hyvin on toiminut kaikessa mutta ei ole paras missään, paitsi ehkä retkeilyssä missä sopivan löysä pohja mahdollistaa kävelyä riittävästi. Shimanon tyyliin kengät on erittäin kestävät eikä kulumaa näy joten kyllähän näissä hinta-laatu-suhde on erittäin hyvä kun muistaa että kisakengät on sitten erikseen.

Grobian - 23:30, 27.2.2017 » Nää on ehkä mainittu aiemminkin, mutta pikkaisen kiinnostaa. [Shimano RT 4](http://www.shimano-lifestylegear.com/gl/fw/products/tour/019rt4.php) http://cyclingabout.com/wp-content/uploads/2016/07/Shimano-RT4-Cycling-Shoe-2017.jpg
Tolla keskimmäisellä värillä oon ajanu n. viikon nyt. 5/5 ajokengät, jäykät ja tukevat. Kävellessä aika samanlaiset, kuin jotkut maastokengät. Vähän smuutimmat ja kevyemmät. Näyttävät hyvältä ja nauhat saa kivasti nippuun kengän kielessä olevaan kuminauhaan.

En jaksa selata n. 50 sivua niin kysynpä tässä.

Ensikilometrit lukoilla takana. Ongelmana siis se, että vasen mono irtoaa varsinkin skidatessa herkästi (lue: jos skidailua kuivalla asfaltilla niin aina). Polkimet ja klossit säädetty täsmälleen samalla tavalla ja melkeinpä tiukimmalle/jäykimmälle mitä saa. Kombona Shimpan M089 - kengät ja polkimet mallia M520. Jalkojen asennon ei pitäis olla ongelma, missä siis vika?

Onko single release klossit?

eihän klossissa ole isoa M kirjainta

negaatio - 22:11, 28.3.2017 » eihän klossissa ole isoa M kirjainta
Onpa hyvinkin, eli ilmeisesti tais klossien verran tulla oppirahoja

Varmaan käyty läpi jossain 52 sivun aikana, mutta löytyykö tuota Giron Empire VR90:stä (SPD) jostain kivijalasta? Ei huvittais tilata mistään kun koot vaihtelee kenkämerkkien välillä aika paljon. Lisäksi ensimmäiset pyöräilykengät kiikarissa niin olis mukava päästä kokeilemaan ensin.

Ei taida löytyä. Pelagolla on jotain Giron kenkiä josta vois saada osviittaa. Itse tilasin omat bike-discount.de koossa 41, kun oma normaali koko on n. 40.5. Koko osui aika hyvin, ohuilla sukilla sopivat, tennissukilla tai muilla vähän paksummilla tiukahkot. Kengät tuli vasta eilen, joten en tiiä venyykö käytössä. Wigglellä oli noita kans myynnissä ja juttelin chatissa mikä koko kannattaisi valita. Molemmilla kerroilla suosittelivat kokoa 41.

Eiks ne ole keinonahkaa eli eivät varmaan hirveästi venähdä.

negaatio - 14:36, 30.3.2017 » Eiks ne ole keinonahkaa eli eivät varmaan hirveästi venähdä.
Joo ei veny mihinkään. Jos burgundi haluaa tulla joku ilta espooseen testaamaan niin 44 löytyy.

Jees, en uskonutkaan että venyy. Mun 41:siä saa sovittaa virka-aikaan keskustassa tai muina aikoina pohjois-Helsingissä.