Sole Bicycles

Avoin fillarikeskustelu

Yksivaihde on ollut parhaita foorumeja joilla olen asioinut. Moderointi on ainakin minun silmääni ollut aika minimaalista, mikä johtuu siitä, että suurimmat ylilyönnit on osattu joko jättää tekemättä, tai sitten ne on yleisesti tuomittu ja sammakon päästänyt on osannut itse hävittää möläytyksensä. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että tämä foorumi olisi itsestäänselvyys, eikä sitä, että “natsimode”-heitot olisivat aiheellisia tai edes vittu hauskoja.

Voiskohan esim. Tekniikan Maailma krhm hehheh totanoi tai muu vastaava taho testata ja vertailla kesän cooleimmat & hoteimmat muotipyörät? Sole, Jopo, MIXIE, Create, mitähän näitä olisi?

Mullis: Solén testin eteen tehdään jo töitä. Ei kait se tarvi rinnalleen mitään muuta. Varsinkin kun nuo kaikki mainitsemasi esimerkit painivat vissiin ihan eri sarjassa. Mikään niistä ei varmastikaan edusta samaa laaduttomuuden ja ylihehkutuksen suhdetta… Ja Jopo on ainoa Suomessa käsin valmistettava sarjapyörän runko, kai?

Mull Dundane - 5:55, 25.1.2013 » kesän cooleimmat & hoteimmat muotipyörät? Sole, Jopo, MIXIE, Create, mitähän näitä olisi?
Mitenkäs Solen tavoin länsirannikkolainen Le Prince?
Monarkki - 10:24, 25.1.2013 » ... mainitsemasi esimerkit painivat vissiin ihan eri sarjassa.
Pointtina oli kyseisen sarjan määrittely. Tekniset yksityiskohdat voi kai jättää siinä kohtaa (vielä) huomiotta. :P
jOffE - 18:42, 24.1.2013 » http://www.youtube.com/watch?v=ColD5VlBSZU Solé-kesä '13 ja joo, olihan se vanha sole-topsu ehkä yv.netin viihdyttävin lanka, mutta parempi näin
Vastaveto kesäbiisi:
jukkas - 15:42, 25.1.2013 »
Mull Dundane - 5:55, 25.1.2013 » kesän cooleimmat & hoteimmat muotipyörät? Sole, Jopo, MIXIE, Create, mitähän näitä olisi?
Mitenkäs Solen tavoin länsirannikkolainen Le Prince?
Dafuq? Verrattuna Createen, Jopoon ja varsinkin Soléen, Le Pronce on loisto pyörä.

T: Kokemus-mike

Never fear! Bikeman for U is here. Muistin nähneeni tän joitain kuukausia sitten ja löytyhän se sieltä uudestaan. Abuut kahden minuutin kohdalla päästään asiaan:

12 kiloo, huh huh. Enemmän ku meta.

Ihan tälleen asiallisesti sanottuna, eikö joku oo vialla jos fillareita pitää markkinoida näin?

http://cdn.shopify.com/s/files/1/0104/2562/t/2/assets/slideshow3.jpg?466

Ja sori jos tää on kuva minkä takia langu poistettiin. No hard feelings. En ollut seuraamassa eeppistä lankaa viikonloppuna.

[rossin-lasertissit tähän]

maza- - 15:00, 28.1.2013 » Ja sori jos tää on kuva minkä takia langu poistettiin. No hard feelings. En ollut seuraamassa eeppistä lankaa viikonloppuna.

ehkei se kuitenkaan tuo kuva ollut

Ei ollut. Liittyi jotenkin kunnianarvoisaan Väinö Kaalikoskeen (tjsp?) joka koki kunniansa tulleen loukatuksi jonkun lähettämässä kuvassa, ilmeisesti muokatussa. Sain itsekin satikutia ylläpidolta.

itse postasin vain googlen kuvahaulla löytämäni kuvan herrasta, jonka voisi olettaa hänen itse tekemäkseen. Toivon ettei se ollut liikaa. Olen syvästi pahoillani jos aiheutin mielipahaa.

Jotkut tanopäät latasivat kaverin pärstäkuvia maahantuomansa fillarimerkin säikeeseen. Kyllä siinä hyvä maku meni heilahtamalla.

Sole-kritiikki on kyl ihan pop, mutta ne henkkoht hommat vois tehdä jossain muualla.

Ei siinä mitään rikollista vielä tehty, tosin joku vissiin meni muokkaan Googlesta löytyneitä kuvia jotenkin ja se voi riittävän härskisti hoidettuna olla kunnianloukkaus. Mutta kyse pitää tällöin jostain tosi loukkaavasta ja perusteettomasta. Sitten vielä sellainen erityinen jutskeli, että meillä Suomessa tuo henkilön kunnianloukkauksen raja on tavallista korkeampi julkisen liiketoiminnan (elinkeinoelämä) yhteydessä, joten Solé-myynnin yhteydessä myös yrittäjän toiminnan arvostelu on sallittua kunhan se on perusteltua.

Rikoslakia:

Monarkki - 15:11, 28.1.2013 » Sain itsekin [s]satikutia[/s] välitetyn viestin ylläpidolta.
korjasin. ei tartte demonisoida viestinvälittäjiä.

^^ Luulen, että juridiikan sijasta on kyse ihan vaan käytöksestä ja siitä miten foorumilla toivotaan käyttäytyvän. Solé-markkinoinnille ja fillareille nauraminen oli hauskaa ja täysin perusteltua, mutta jonkun jampan yksilöiminen ja pilkkaaminen ei ole kilttiä/hyvää käytöstä/tms., vaikkei olisikaan lailla kiellettyä ja vaikka tyyppi olisikin jonkun hönön markkinointiskeeman takana. Veikkaan, että raja meni ihan vaan tässä.

^just näin