SOLD

Kamat Kalliossa.

Globe roll 1 https://www.yksivaihde.net/old/11615
HP:300€/tarjous

Profilen No-Boss Fixed kammet 170mm ja keskiö ja ratas 30t yms. sälät myyntiin.
Keskiö vaatii huoltoa, mutta saa myös toiset laakerit mukaan. Näiden kunnosta en tiedä.
Toinen kammen pulteista on kadonnut, joten tälläisen joutuu etsimään. Signature BMX:llä ei ollut varastossa, mutta sanoivat, että voi tilata samalla, kun tilaa muuta tavaraa. Kuulema kohta lähdössä tilaus Profilen suuntaan.
Nämä on siis samat, jotka näkyy Bruiserin AMAssa. En nyt jaksa kuvaa kaivella.
HP: 70€
Natsailee myös, kun tuo mulle BF4:n PS4:lle.
Vaihdossa voi tarjota sitten Open Prota tai hossoneita, mustaa OS droppia, jota kiva ajaa myös ilman kahvoja. Näistä sitten katellaa paljon tulee vaihdossa maksella päälle.

Shimpan PD-6700. Uudet. 20€.

Etualalla oleva sinkulan rungon sain ilmaiseksi, mutta osia on ostettu ja laitettu kiinni, joten pyyntihinta on 50€, yritetään nyt osa saada takaisin mitä on pistetty kiinni. Käytettynä ostettu eastonin riser, uusi takajarru, uudet ketjut. Etukiekko on aika huono ja ulkokumi ei pidä mitään sisäkumia ehjänä. 46ST-56TT
Hinta 50€

Eli nuo nuijitut Velo Orangen lokarit, Pelagolta ostetut. Leveämpää mallia nämä, mallailtu paikalleen ja muutossa mutterit kadonneet jonnekkin. Uuden veroiset siis, ilman kiinnitys muttereita. Kattelin pelagon sivuilta, että olisi uutena 45€, joten olisiko 30€ hyvä hinta? Laita tarjous jos ei miellytä hinta.
30€/tarjous

Nishiki Rally -86 runkosetti. 70€ eli sama hinta millä ostin. Itselle liian korkea.
toptube 56 c-c, seattube 59c-c, headtube 17.5, rear drop 124mm, 260 tolppa
Aika vähän mitään rälläköitävää. Ohjainlaakeri huonossa kunnossa. Ajettava, mutta kehotan vaihtamista. Paikoittain maali vähän rikki ja vähän ruostetta. Mahtuu 37c ja lokari. BSA, 1", jne
70€

Campan takki mustana L-koossa. Käyttämätön, laput ja kaikki vielä kiinni. Suositeltu jälleenmyyntihinta on 170€ joten hyvä takki kyseessä. Itselle vain liian pieni (Olen siis noin 186cm pitkä ja noin 85kg löytyy painoa). Ostin alennuksesta, joten en voi palauttaa. 100€ maksoin itse ja siihen päälle postit, joten hinnaksi 90€ Vaihtaa voin isompaan takkiin. Ei tarvitse olla samanlainen, mutta samaa hintaluokkaa. Mittoja voi kysyä PM:llä niin mittailen sitten.
Hinta: 90€
Takki sijaitsee Helsingissä, postittaa voin vastaanottajan piikkiin.

Myydään Gary Fisherin Opie pyörä, joka on muutettu sinkulaksi ja jarruttomaksi. Satulaputki on kadonnut mutta muuten hyvässä kunnossa oleva fillari. 2006 vuoden malli, musta ja 21,5". Hinta oli muistaakseni jotain 400-600€.
100€ hintapyyntö.

Pari pyörää myyntiin.

Minkä kokoinen toi sinkula on? Ujo kiinnostus, jos vain sopivan kokoinen…

46 korkee 56 pitkä, keskeltä putkea keskelle yritin mittailla, en takaa että täysin oikeat mitat.

UP

Runkosetti listätty.

Uppiedaisys.

OT: Saako foorumilla kaupata nyt vaihdepyöriäkin, jos niistä varoittaa otsikossa ja ennen ilmoitusta.

En pelkästään vaihdepyörää pitäisi myyntitopsussa, tai ainakaan uppaisi, mutta ei kai siitä kenellekään haittaa ole, jos se tuolla mukana on. Jos haittaa, sanokaa niin poistan.

UP!

UPUPUP! Ostakaas nyt nätti muhvirunko ja maasturi valmiina talven ajoihin.

Lokarit myyntiin!

Spedut myyntiin.

dibs spedut

Polkimilla melko sopuisa hinta? Noihan maksaa saksassakin 75e.

Juu, ostin planex:ltä m520, tuli noi, maksoi mulle 18€

Antoivat pitää, vai ovatko “kuumat” polkimet?

^ nehän on maksettu, no problemos (tuskin niitä planetxllä kiinnostaisi hirveästi muutenkaan, menee normaalihävikin pikkiin)

no ne on haettu nyt. Joku sai hyvän diilin. Ei mua kiinnostanut voittoa tehdä.

Kammet myyntiin!