SJS Cycles UK kimppatilaus

ChainThug - 8:31, 8.5.2009 » Mun pinnat voi poistaa tilauksesta, niillä on semikiire ja saan varmaan nopeammin kun noudan jostain paikallisesta.
Mielellään ei enää tälläisia viestejä muilta tilaukseen osallistuneilta. Jää vielä omaan nurkkaan pyörimään rompetta, jolla en tee mitään.

Laitoin asiasta kuitenkin sähköpostia, vastausta odotellessa.

sori tuon oman edellisen viestini huono ulosanti… ei todellakaan ole tarkoitus tehdä ohareita ja jättää sulle sylillistä pinnoja käsiin, tarkoitin että jos tilaus seisoo 10 päivää noita mun tilaamia pinnoja odotellessa niin ne voi homman nopeuttamiseksi jättää poiskin.

Pinnat eivät olleet ainoat tuotteet, joita odotetaan viikko lisää. Joten niiden poisjättäminen ei nopeuta tilausta.

Laitoin sähköpostia ja toivoin paketin lähettämistä kahdessa osassa.

Nyt on paketti liikkeellä. ChainThugin pinnat ehtivät mukaan, ketjuista ja venttiilinjatkeista en ole aivan varma.

Lukuunottamatta venttiilinjatkeita (tulevat jälkitoimituksena), kaikki tavarat ovat nyt kotonani.

Noudot tänä viikonloppuna:

Tavaroita voi noutaa etu-töölöstä lauantai-iltana seitsemän jälkeen sekä sunnuntaiaamuna. Sunnuntai-iltapäivällä pyörähdän todennäköisesti pohjois-Helsingissä, joten tapaaminen onnistuu myös siellä.

Ensi viikolla:

Olen iltavuorossa töissä, joten noudot töölöstä ensisijaisesti ennen klo 13 (illallakin voi onnistua).

Laitan pikapuoliin tilaukseen osallistuneille maksutietoja.