Sipsitopic

Muhun kolahtaa näiden estrellan maalaissipsien kova ja rapsakka suutuntuma muutenkin, ja sarjan muut maut ovat ehdottomia suosikkisipsejäni.

Nyt on kuitenkin löytynyt itselleni uusi top 1 suosikki (original yllä käsitelty Blair’s tietty parasta mitä oli). Reilusti maustetta, rapia koostumus, sopiva pussin koko. Nam!

3 Likes

Mäki syön melkein aina jotain maalaissipsejä! Ihan jotain tosi perus pippurilla maustettuja ihan sellasenaan tai sit noita yllämainittuja!

Porukoilla kun söin kyseenalaisia parmesaanisipsejä ni piti testa estrellan cheddar maalaissipsei saman tien. Yleensä oon aika perussipsin ystävä enkä hirveesti välitä vahvast maustetuist sipseist, koska sipsi on se pohja ja dippi on se maku imo. Juusto ja perunahn toimii kaikissa muodoissa ja cheddarsipsit oli väkeväst maustettuja mut toimi kyl! Juusto ja mä :revolving_hearts:

2 Likes

Pikkasen pettymys. Sen verran rasvaisia, että rapsakkuus kärsi.

1 Like

Erkkotalon verenluovutuksessa oli tarjolla pikkupusseja perus-Taffeleita. Pyhä Pekka Puska, Bätmän!

1 Like

Vähän faktoja perjantai-iltaan:

Tän hetken paras dippijauhe on poppamiehen garlic

Tän hetken toiseksi paras dippijauhe on meiran jalapeno

Ja Blair’s pulan syy on niinkin helevetin tyhmä kuin että Veijo Blair haluaa ite tehdä ne sipsinsä eikä pysty valmistamaan niitä isoja määriä.

Ei vissiin saa edes jenkeistä välttämättä niitä siis.

Poppamiehen habanerosipsit on iha ok korvike, mutta se jalapeno cheddar on lopulta aika käppää.

Nyt harmittaa näiden katoaminen vähän vähemmän kun on tämmönen antikapitalistinen syy taustalla :+1:

Viime kesänä Levin K-Supermarketissa myytiin näitä

ja saman merkin chilinachoja. Pottulastut meni hyvin Blairin korvikkeina joskin ehkä vähän miedompia. Internetin mukaan noita saattaa jostain randomkaupoista löytyä…

Estrellan uutuudet ruskistettu voi & chili ja paprika molemmat olivat kelpoja. Tuo voi on kyl jännän kinuskinen :yum:

1 Like

Täydennetääs faktoja lisäämällä että parmesaanisipseistä raivoavat italialaiset olis varmaan jonku verisuonen päästään jos oisivat niitä vielä erhetyneet maistamaan.

Arvosana sellanen 1/5

1 Like

ITSE OLEN KUNNIOITTAVASTI TÄYSIN ERI MIELTÄ SINUN KANSSASI!!!

Mites nää?

Löytyy myös tryffeliversio :man_shrugging:

1 Like

Ei nyt ihan just parmesaaniksi mene yks yhteen, mutta erittäin hyvä sipunen.

Noista tryffeli versio on ollut muistaakseni paras laatuaan mitä suomen kaupoista on löytynyt, mut niissäkin kaipaisin vähän selkeyttä makumaailmaan. Mausteseoksessa on tyyliin jotain herajauhetta tms. mistä tulee vähän semmonen sourcream & onion viba. Parmesaani sipsit (ja ranet) kärsii vähän samasta ja on mun mieleen liiän tunkkasia.

Tuli viikonloppuna vedeltyä pussi Pipersin jalopenotillisipsejä.

Olivat jänniä, kuitenkin hyviä. Tavallaan. Ostaisin uudestaan, mutta onhan noiden rosmariinitimjamimakuinen ehkä paras maustetuista.

1 Like

:star_struck:
Päivystän täällä sipsitopikissa ja yritän luoda Pipers hypee!
Pitää kyl testata ko. maku :thinking:

Tää meni kyl omaan top 1:een! Sipsiuutuuksien hyllyllä on ollut vähän tylsää kun tuntuu että jokaiseen uuteen makuun lykätään mukaan maitoa. En ymmärrä miksi myös joka dippijauheeseen pitää lykätä maitoa sekaan, eiks se tulis siinä kermaviilin mukana?

1 Like

Sipsiä on kulunut muutaman viime päivän aikana paljon, ehkä turhan paljon.

Tämä. Myös monista sipseistä vois tän turhakkeen ottaa veke,

Pirkka ja raimbow american dipmixit auttaa tähän särkyyn

topikin innoittamana otin vähän etikkasipsejä tuosta nuin,

Nää tarjos tämmöselle melko vähän chiliä kuluttavalle mukavasti poltetta mennen tullen. Voisin ostaa toistekin, vaikkei noi nyt kovin sattvisia olekaan.