Singular Cycles — postaa omasi + fiilistelyt ja disautukset

Peregrine kyl yks all time favoritteja.

artpow - 13:18, 30.10.2018 » Oli kyl ihana pyörä
artpow - 13:49, 30.10.2018 »
Konsta - 13:26, 30.10.2018 » Miks myit.
Piti tehdä tälle tilaa https://s3.eu-west-1.amazonaws.com/fillaritori-bucket/fillaritori/monthly_2018_09/Salsa.PNG.75216bbe0fb1c920b0752be01dda23a5.PNG
aj jumanskegge Arto onks toi se kurkunleikkaaja dippi
teh sexx

Cuttthroat on hiton siisti.

Ja Singularit myös, miltei kautta linjan. Hyvää kamaa.

Jotenkin mulle on jäänyt kuva, että näitä oli aikanaan aika hankala myydä. Esim. Peregrine runkoja pyöri joskus 2010 (?) pitkän aikaa Wigglen alessa ja poistin oman Roosterini alle 500 €:lla uutena…

Pyörämaailmalle Singularin Sam tais olla vähän niin kun yksivaihteelle nimim. negaatio, eli eräänlainen aliarvostettu edelläkävijä.

Hei, negaatio… Ootsä nähnyt sen satulat?!

Täytyy ilmeisesti alkaa säästämään tässä.

Haha, kerrankin jotain johon kehtaan laittaa jotain…

osprey vuodelta 2014

kahden vuoden kuluttua yllä olevasta singularista tuli singula
aivan sairaan siisti pyörä ajaa (yksi parhaimmista kunnes hajos)

onneksi tuli hommattua toinen runko, ja tämähän on myös kiva
itse asiassa toiseksi kivoin heti langsterin jälkeen

Mitäs tolle ekalle Ospreylle ny kävikään?

Yhden Kite Discin oon kasannut kaverille. Pidin

Konsta - 22:13, 30.10.2018 » Mitäs tolle ekalle Ospreylle ny kävikään?
Porukkalenkillä ajoin edellä ajaneen ja kaatuneen kuskin reiteen ja siitä kuperkeikka yli. Mulle tuli enemmän vammaa kuin pyörälle, mutta haarukka, viistoputki ja tobtube taipu. Hommasin uuden haarukan jossain vaiheessa ja ajoin. Kunnes viistoputken taipuma alko murtuun. Ilmeni kitinänä. Joku sai siitä hyvän harjoitusaihion hitsihommeleihin.

Jossain vaiheessa aattelin, että olis aikas makeeta, jos olis sellanen Singular perhe kotona, mutta se oli nopeasti ohimenevä ajatus se. Mutta tunteita Singularpyörät on herättäny, ehkä eniten verrattuna muihin merkkeihin.

Konsta - 13:45, 30.10.2018 »
negaatio - 13:43, 30.10.2018 » se kiristyy keskiömuhvin feissatuille pinnoille käsittääkseni. mutta joo. kuten sanoin minä kiertäisin, sinun ei tarvitse.
Nii eiku mietin että onko olemassa pelkästään ebb:itä vai pikemminkin toimivia ja ei-toimivia ebb:itä.
Vaihtoehto B on oikea, mutta eihän se estä negaation yleistelyitä.

Sääli jos Peregrine 3 jää ilman epäkeskiötä ja muhvitkin karsitaan. Mitä se enää sitte on muutaku Wolverine 3 ilman slidereitä ja rumemmilla viistoputken dekaaleilla?

Tämä aiheutti haaveilua, mutta jostain syystä ebb oli este hankinnalle. Edelleen yksi suosikkipyöräkuva.

Peregrinehän se ois. Muut näistä tuntuu mulle yhdentekeviltä vaikka ovat varmasti paljon muutakin.

Singular - 26.11.2009 » Another small one - pic just came in from Antti in Finland. The coolest small build I've seen I think...

Lemppari-Peregrinejä koska stance

Kelaa toi on kymmene tai melkee vuotta vanha jo.

hyvin on aikaa kestänyt “muodikkaana”

Lumikko - 21:23, 1.11.2018 »
Konsta - 13:45, 30.10.2018 »
negaatio - 13:43, 30.10.2018 » se kiristyy keskiömuhvin feissatuille pinnoille käsittääkseni. mutta joo. kuten sanoin minä kiertäisin, sinun ei tarvitse.
Nii eiku mietin että onko olemassa pelkästään ebb:itä vai pikemminkin toimivia ja ei-toimivia ebb:itä.
Vaihtoehto B on oikea, mutta eihän se estä negaation yleistelyitä.
En kanssa ihan ymmärrä, että mitä tekemistä jollain Ninerin eri tavalla toteutetulla EBB:llä on Singularin ratkaisun kanssa. Ei ole ollut mitään ongelmia yli viiden vuoden aikana Peregrinen EBB:n kanssa. Fiksinäkin kilometrejä on jo yli kymppitonni, muut kilsat vielä päälle. Kiinteänä ajamisen luulisi tuovan ongelmat esiin, jos niitä luvassa on. EBB on oikein mukava yksivaihteisessa lokarillisessa järkipyörässä, kun ei tarvitse lokareita säädellä ketjun löystymisen tai välityksien vaihdon myötä vähän väliä. Eikä tarvitse jarrua säädellä ketjun kiristämisen takia ja rengas on helppo ottaa pois, mutta se on toki sama slidereissäkin.

Peregrine oli kyllä aikaansa edellä. Varsinainen buumi tuon tyyppisille alkoi toden teolla siinä vaiheessa, kun tuotanto oli jo lopetettu.

Convdo - 9:37, 2.11.2018 » Peregrine oli kyllä aikaansa edellä. Varsinainen buumi tuon tyyppisille alkoi toden teolla siinä vaiheessa, kun tuotanto oli jo lopetettu.
Joo just mietin tossa herätessä samaa. Harmittaakohan herra Alisonia.

Onko kukaan seurannut tai tiedustellut, että mitä muutoksia uuteen Swiftiin tulee?