singlespeedshop kimppa helsinki/pääkaupunkiseutu? (suljettu)

joo siis eli jätetään kokonaan pois. ok. Laitan sulle sen 45 e takas tilille, jos vaan siirtotiedoista näkyy sun tilinumero tai sit voit myös laittaa sen mulle yv:nä varmistukseks et saan sit siirrettyysulle takas.

sinne meni nyt sit se tilaus! Ilmoittelen tässä ketjussa, kun saan jonkin seurantakoodin, että miten asia edistyy.

Ai niin tää oli muuten sitten eilen jo turussa, mut en kyl oo ite valitettavasti kotona ennen kuin vasta seittämän jälkeen koko alkuviikon. Torstaina vasta vapaapäivä. Muistaako joku mihin kellonaikoihin dpd toimittaa?

Tampereella toimittaa ainakin vain ennen kello 16 paketteja. Toimitusosoitteen voi tietysti siirtää tai hakea itse terminaalista jos ne on paremmin mahdollisia.

okei. muistelin vaa et duunikaveri olis selittäny joskus et sille oli tehty uudelleen toimitus joskus illalla, mut voihan se olla et kyse on ollu muustakin firmasta ups tai fedex tai joku muu. ei mulla tässä mikään hengenhätä oo et jaksan odotella kyl torstaihin. toivottavasti muutkin jaksaa.

DPD on siitä hyvä, että voi soittaa ja sopia jakelun ajankohdan. Kuskit harvoin enää soittelee etukäteen. Helpointa vaihtaa firman osoitteeseen, jos mahdollista.

tuo duunipaikan osoitteeseen vaihtaminen kävis muuten, mut en kyl saa sitä pakettia sieltä pyörän selässä kotia, vaikka kaikki tavarat onkin pikkusälää ni, kun sitä on seittämällä sadalla sitä pikkusälää niin ei ne kyl muutenkin täyteen reppuun tuu mahtumaan. koitan muistaa soittaa sinne huomenna ni infoan sitten et miten toimitaan.

Tän pitäis tulla tänään 16.30-21.00. Pistän tähän infoa, kun saapuu että oliki kaikki palikat oikein ja millon voi noutaa, mut periaatteessa vaik tänää ennen 22.00.

Tämä tuli justiinsa ja kaikki tavarat oli mielestäni niin kuin pitikin, mut voiko joku kertoo mulle mitä ihmettä mä oon menny tilaamaan 80mm nitto technomicin, kun ei sellaista kukaan kerta halunnut? öö… en muista. Kanadanmajavan navasta ehdin jo säikähtää, kun laatikkoon oli ruksattu 130mm ja piti olla 126mm, mut tönärillä mitaten oli kyl 126mm onneks.

laitan asianosaisille aivan kohta yksityisviestinä noutopaikan eli osoitteeni ja puh. numeroni eli jos haluaa niin tänään voi noutaa klo 22 mennessä ja ilmoitan huomisen ja ylihuomisen aikatauluni vielä asianosaisille tämän illan kuluessa.

käytän nyt tätä lankaa yksityisviestien sijaan, et saan toivottavasti asian osaiset keskustelemaan keskenään. Eli te, jotka ette ole vielä saanet tavaroitanne kertokaas tähän mihin aikaan kullekin sopis tavaroiden nouto stadista perjantaina. itelle käy periaatteessa mihin aikaan vaan ennen kello 17. Vapaapäivänä en kuitenkaan suostu raahautumaan keskustaan esim. aamu kaheksalta mut koitetaan löytää sellanen yhteinen aika jolloin kaikki sais tavaransa. Eli noutamatta mikko.k, janoz ja kanadanmajava.

Sopii aamupäivällä ennen klo 12. Ja noin 1530 jälkeen.