singlespeedshop kimppa helsinki/pääkaupunkiseutu? (suljettu)

No niin siis ajattelin, että oisko kiinnostusta postikulujen jakamiseen?
Kattelin tossa et näyttäis olevan flatrate 18 e postit ja ite tarvin vain pikkusälää ni ei kiinnostais maksella noita yksinään. Kokeilin siis et jos tilais yhet rattaan pultit tai sit kolmet kammet ja kahet navat ni postit on samat.

Voin ite järjestää tilauksen periaatteela, kun olen saanut listan halutuista tavaroista ja rahat näkyy mun tilillä niin tilaus lähtee. Pannaan nyt vaikka et kuusi ensimmäistä mahtuu mukaan ni tulee 3e per naama postit. Ei kiekkoja runkoja tai kokonaisia pyöriä.

Nouto Itäkeskuksesta tai sit voidaan koittaa järjestää yhteinen tapaaminen johonkin muualle vaik Helsingin keskustaan.

kiinnostuneet ilmoittatukaa tähän ketjuun ni ei tule epäselvyyttä ketkä olivat kuus ensimmäistä. Sen jälkeen sit hoidetaan pm:llä tilauksen loppukäsittelyt.

Niin joo ja vain in stock kamaa niin ei tarvii odotella kovin kauaa. Niin ja siis omilla aiemmilla kerroilla toimitus aika on ollut noin viikon ± pari päivää.

Mukana

Kiinnostaa

edit. joutuukin perumaan ainakin toistaiseksi.

okei eli ny mukana

mr scientist
crtn

odotellaan viel iltaan asti jos tulis pari muuta viel mukaan

mulla on tili nordeassa eli jos jollain on tili jossain muussa niin joudutaan odottelee silloin joka tapauksessa maanantaihin, mut ootellaan nyt vaik klo 18.00 ni laitan sit silloin mukana oleville maksuohjeet.

Eiku hetkonen, ei sittenkään lol.

mukana

Minulla voisi myös olla tarve parille osalle tuolta.

tässähän on nyt on vierähtänyt muutama tunti kämpän siivousta ja neljä levyllistä convergea ja nyt tilanne on nyt seuraavaa

mukana on

mina itse
mr scientist
crtn
crusty
mikko.k
kanadan majava

suljen kimpan nyt

nyt postit ovat siis 3e per naama, jos nyt joku haluaa ruinata vielä itsensä mukaan niin poistan itseni postin maksajien listalta ja muiden postit säilyvät 3e per naama.

pistän maksu- ja muut lisäohjeet yksityisviestinä parin tunnin kuluessa.

jos jollain on muu pankki kuin nordea niin kertokoon heti niin tiedetään et tilaus lähtee aikaisintaan maanantaina.

Mä oon HB:n lainavankina.

eli crusty ilmeisesti perui eli yks mahtuu viel

Minä?

juu sopii.

Jos vielä ehtii, niin tulisin mukaan.

Tilanne tällä hetkellä se, että olen saanut haluttavat tuotetiedot kaikilta muilta paitsi viimeisenä mukaan tullellta janozilta eli eli vastaapa janoz oletko edelleen mukana?, Mutta tililläni näkyy vasta käyttäjän tassu laittamat rahat eli vastatkaapa muut et ootteko muistanu hoitaa ja jos ootte ni mistä pankista niin tiedän pitäiskö näkyä heti vai ei.

edit. niin joo ja katsoin just et tuotetiedot oli kaikilla ihan riittävät onnistuin löytämään tavarat ja kaikki oli vihreällä.

Maksoin perjantaina Handelsbankkenista.

jos janoz feidaa niin minä voisin olla mukana!

Ostoksen valittu, ja rahat lähetetty.

^^kyllä janoz tuli mukaan eli pidetään tämä nyt tällä porukalla joka jo mukana tällä kertaa.

nyt maksut näkyy, tassulta, janozilta, mikko.k:lta ja kanadanmajavalta ja crtn ja mr. scientist ovat käsittääkseni laittaneet maksut jo menemään perjantaina eri pankeista kuin omani eli kaiken järjen mukaan huomenna pitäis päästä tilailemaan. ilmottelen tässä, kun tilaus on tehty.

Tassu tarkasta pm:si!

Suginon messenger-rattaan hinta pomppaa heti, kun vaihtaa 42t 3/32" mustan–>42 1/8" hopeiseen 45e–>76e

Muuten kaikki reilassa eli kaikkien rahat on tullu ja tilaus lähtee heti kun on selvitetty mitä tälle asialle tehdään.

Jos joku saa käyttäjään tassu nopeammin yhteyden kuin yksityisviestinä ni vois vinkkaa et kattoo pm:nsä.

No helvata. Jos sopii niin jätetään sit ostamatta. Kyllä mä tolla nykysellä pärjään vielä pari vuotta, kun ajoo ei ole niin paljoo.

Ja joo, en lue oikeastaan mitään työpäivän aikana eli näin alkuillasta vasta huomaan päivän tapahtumat.

Kuittaatko snaamari tähän niin en laittele turhaan YV:tä.