Jep! Mut tosta sain lähtökohdan, sit otin mittanauhaa esille ja rupesin vertaileen.
Itellä chrome ja kyllä tohon aika iso luuri menee. Ainaki pixel 6&8 mahtunu väljästi.
Mulla tosiaan repussa kai tää sama Chrome kun näitä vertailtiin, ja iphone 13 menee vielä nippa nappa. Kun ostin tän niin mainostettiin muistaakseni vetävän max. iphone 5 tai 6, ja sittenhän luurien kokokehitys on ollut nousujohteinen.
Kitaraslingissä mulla on KRNKYn holsteri, ja siihenkin 13 menee ihan just just kun siinä on läpässä solki erikseen, pelkkä velcro ei pysyisi.
Päädyin nyt sit Chromeen, kun niillä oli selkeästi myös pussukan sisämitat esillä eli minkäkokoinen puhelin sinne mahtuu.
Tämmöset tuli pari päivää sitten postissa, ja oon ollut tosi tyytyväinen:
Otin ton tech accessory pouchin ihan puhtaasti heräteostoksena koska homoisa väritys, mut sehän vaikuttaa tosi kätsältä peliltä kans!
Onko tech accessory pouchin väritys livenä yhtä railakas kuin kuvissa? Vähän itsekin katselin sitä joku päivä tätä keskustelua seuratessani.
Lisäksi harmittelin mielessäni sitä, ettei Skin grows backin puhelinkoteloa enää ole valikoimassaan. En tiiä mitä teen jos omani joskus hajoaa: haluaisin magneettisoljen tarranauhan sijaan.
On se aika ärtsy joo!
Saisko tulevaisuudessa hajoavasta pussukasta magneettisoljen siirrettyä uuteen, eli että korvais sillä olemassaolevan tarranauhan? Joko ite ratkoen ja ommellen tai korjausompelijalla?
Voidaan mennä ompelukerho-topiin juttelemaan magneettisolkien tekemisestä, jos kerrotte mitä täsmälleen haluatte siltä. Nutcasen kypärissä on magneettiset soljet, mutta ei liene niistä kyse. Noin ylipäätään tarranauhan korvikkeena nehän olis vaan neodyymi-magneetteja ommeltuna kangastaitoksen sisään. Mutta tulee mieleen se puute, että magneetti irtoaa helpoiten siihen suuntaan, missa tarranauha pitää parhaiten, eli hihnan myötäisessä vedossa.
Mulla on talvihanskoissa magneetit ja ne on kätsyt kun rukkaset voi heittää esim pyörän runkoon tai jääkairaan kiinni kun pitää nyplätä jotain paljain käsin. Vaatteissa vois olla enemmän magneetteja. Sitten ne tarttuis pesukoneen rumpuun kiinni.
hyvä muistutus, onki pitäny lisätä slingin hihnaa johki tämmönen acronymhenkinen magneetti mihin sais napit hetkeks roikkuu. miksei samalla sit ompelis puhelinholsteria
Jos jollain on muuten pyörii ylimääräsenä joku pieneks jääny puhelinnyssäkkä mihin menee iPhone 6/7/8/SE niin lunastan mielelläni.
Mun tapauksessa solki taitaa olla Fidlockin slider. Eli saa helposti irti, kun kotelo joskus hajoaa ympäriltä. Jos tarpeen iskiessä ei löydy sopivaa korvaajaa vanhalle kotelolle, niin varmaan koitan löytää jonkun käsityöhenkilön ompelemaan vastaavan.
Tää on tosi hyvä:
Toi Houdini mulla itseasiassa on repun hihnassa ja se on siinä tosi hyvä kyllä. Skin grows back menee vyöllä ja on siellä ainakin omassa käytössäni ollut Houdinia parempi, koska on litteämpi.
Tää ollut nyt (tilaukseen liittyvän yleisen säädön jälkeen) tosi hyvä, puhelimena iPhone 15 Pro.
Asiasta kolmanteen. Noi perus pyöräilymusetit ainakin mulla vispaa ihan hemmetikseen selässä ja tulikin hommattua Pa’lantelta kunnon meemilaukku, missä myös vyötäröhihna. Mies peilissä muistuttaa päivä päivältä enemmän ultralightjerk IG-tiliä.
Minulla on ollut puolisen vuotta ostoskorissa tämä THLP pussi mutta ei ole vielä tilaus lähtenyt. Jos kiinnostaa jakaa postikuluja niin yv tänne ja pistetään tilausta Lukakselle. Helsingissä asun. Minulla ei kiire tämän kanssa koska siirryn taas repun käyttöön kun lämpötilat laskee alle +10 asteen.
Tänään koitin satulatolppaan kiinnitettyä tarakkaa ja se oli aivan surkea joten jotakin muuta hakusessa. yrittänyt muutaman tunnin etsiä laukkua ja ei oikein tunnu onnistuvan. Tarkoituksena olisi kiinnittää itse tehtyyn etutarakkaan ikean kori. Ja löytää sopiva laukku jonka voisi vaan “heittää” tohon koriin cargo netin kera. “ainoat” speksit olisivat että 14 tuumanen lenovo mahtuisi pienen ulukon kera ja että pystyisi myös kantaa selässä olkahihnalla.
eiks kånkeniin mahdu 14" läppäri?
Vielä en lähe tarakkaan ku löyty chromen kadet max slingi alennuksesta 70e. Ominaisuuksiilta vaikkutti ihan hyvältä ja toivottavasti tommonen slingi olisi hengittävämpi selälle. En itse löytänyt mitää hirveän hyvää arvostelua tuotteesta joten saapa nähä. Mini metro olis ollu hienompi mut se on valitettavasti vaa 13 tuumaselle läppärille
Ainaki normi kadetti tuulettuu alta paremmin vrt tavan reppu. Tietty kun on jotain selkää vasten niin aina vähän hiki tulee. On muuteski erittäin hyvä laukku. Max mallista ei kokemusta.
Tää nyt on myöhässä, mutta mulla on toi Chrome Mini Metro ja kyl siihen on menny 14 tuumanen kannettava ihan pehmusteen kanssa ihan helposti. Toki jos se pitäs laittaa ns pystyyn, niin sitten ei ehkä, tai ainakin laukun läppä ei ulotu sitten niin hyvin, vaikka kiinni tokin saaneekin.
Tätä mainostetaan et mahtuis pokkarikamera
Onko jollain kokemusta? Tai muista repun olkahihnaan kiinnitettävistä mihin sais pienen pokkarin koteloineen.