seksi helle painaa päälle - muussaatko koskaan ilman paitaa helpottaaksesi oloa?

näillä keleillä tekis mieli kyllä aika usein mutten vaan kehtaa

EN. Valkoinen torso aiheuttaa vaaratilanteita autoilijoiden keskuudessa.

Nopeusviivat on pyhiä, niitä ei häpäistä kun niitä niin kauan hankittiin.

Jossain tuolla pöndellä randotessa kehtaa ajaa paita auki, mutta ihmisten ilmoilla ei.

Paita auki ajamisen lieveilmiönä joutuu pesemään hyttysiä pois rintakarvoista :confused:

makko - 13:48, 27.7.2018 » Jossain tuolla pöndellä randotessa kehtaa ajaa paita auki, mutta ihmisten ilmoilla ei. Paita auki ajamisen lieveilmiönä joutuu pesemään hyttysiä pois rintakarvoista :/
Mut eiks vantaa oo pöndee jo?

^ jessöör! Pelti paljaana voi ainakin mikkolassa muussata. Vaikka en ole adonis niin kyllä kehtaan.

jaa pitäskö sitä lähtee ajelee ilman paitaa tätä espoon aholaitaa.

makko - 13:48, 27.7.2018 » Paita auki ajamisen lieveilmiönä joutuu pesemään hyttysiä pois rintakarvoista :/
tää on muuten hyvä tietää ennen kuin lähtee topless liikenteeseen
FF - 13:56, 27.7.2018 »
makko - 13:48, 27.7.2018 » Paita auki ajamisen lieveilmiönä joutuu pesemään hyttysiä pois rintakarvoista :/
tää on muuten hyvä tietää ennen kuin lähtee topless liikenteeseen
Ei oo rintakarvoja :((

En

Ei kehtaa, menee liian kesä-setämies tieriin

Soraa oon täs rouhinu välillä ilman, ku on tarpeeksi skuttassa. Hiki + aurinkovoide on muuten kovan luokan pikkukärpäsenkerääjäkombo.

Jumala on suonut minulle oikeuden esitellä nännejäni julkisesti. Olisi pilkkaa jättää se käyttämättä.

Paita auki, mutta siveellisesti verkkoaluspaidalla mennään.

asb - 15:07, 27.7.2018 » Jumala on suonut minulle oikeuden esitellä nännejäni julkisesti. Olisi pilkkaa jättää se käyttämättä.
vittu kun sigussa on niin tuoretta tavaraa ettei voi vaihtaa :(
Groucho - 15:13, 27.7.2018 » Paita auki, mutta siveellisesti verkkoaluspaidalla mennään.
[tämmösellä?](https://www.tori.fi/uusimaa/Hae_pois__Hellekelin_ajopaitoja_Rapha___KRNKY_48697308.htm?ma=1)

Vedän. Vaikkei ole edes pyykkilautaa mitä näyttää.

Joskus syrjemmällä retkeillessä kyllä. Taajama-alueella ei viitsi, ettei häiritse muita.

erittäin hyvä kysymys johon vastaan: en.

näillä keleillä palaa kyllä aika nopeaan pohjaan jos ajelee pelti/kattoluukku auki :confused: