Satulat in general

^^ Sehän on semmonen mukavan pinkki. Tosta näkee suht hyvin, vaikka aika pimeeks jääkin, mutta bucket teksti on hyvin lähelle pohjan väriä.

pacstar - 13:23, 24.5.2010 » Kiinnostaisi tietää, millä penkeillä muut naisihmiset ajaa. Koin itse suunnattoman valaistumisen, kun vaihdoin äijäsatulan WTB Devaan. Jestas! Paino on täydellisesti istuinluilla ja - hommasta tuli vaan tosi paljon hauskempaa. Ei mulla aiemminkaan ollut valittamista mutta nyt ei enää vaan halua huonompaa. Eikä se satulani edes näytä miltään sohvalta! Kunhan paketti (lisää satuloita) tulee Tanskasta, mä luovutan äijäsatulani kiertoon. Mulla on kuitenkin tyttötakapuoli. :) edit: pilkkuvirhe
Meillä perheen kauniimpi osapuoli ajelee [tämmöisellä](http://www.hi5bikes.fi//product_details.php?p=1196). On ollut erittäin tyytyväinen. Maantievekottimeen on katsottu sitten jotain selle italian räyhäkämpää vermettä.

Kiitos! Kun tuo on ihan paikallinen liike, voisi käydä testaamassa. Tuo pinkkivalkoinen sopisi niin mun yhteen… :wink:

jep mietinkin et onko se pinkki vai tuommoinen oranssihtava kuten tästä sais kuvan:

http://www.msfixed.de/wp-content/uploads/2009/09/charge_bucket_saddles2.jpg

“Dear Yksivaihde, mitä teen muodikkaan San Marco Concor Supercorsani kanssa, kun se on päällystetty mokkanahalla ja siten tarraa ikävästi ajopöksyihin kiinni? Kannattaako rasvata, vai muuttuuko se kenties pelkästään ajamalla sileäksi?”

Itse olen hoitanut nahkasatulat ratsastussatuloihin tarkoitetuilla nahanhoitoaineilla. Pysyvät kiiltävinä ja sopivan pehmeinä. Vaikkei paketissa lue erillistä sopivuutta polkupyörän satuloihin, uskoisin niiden olevan aikalailla sopivimpia aineita näihinkin. Muun muassa haalistuneen ja kärsineen wanhan san marcon sai näillä aineilla kuin uudeksi. En kyllä tiedä mitä nuo aineet maksavat, mutta ovat kyllä riittoisiakin.

Charge Ladle on tilattuna tyttöystävälle, kun on saanut kehuja. Siitä kokemuksia kunhan paketti saapuu.

Edit: Tässä vielä Evans Cyclesin naisten satulat.

^Nätti. Kokemuksia odotellessa. Itse käytän tästä perheestä tuota prota.

Kiitos 16:02 - 16:29! Pitänee ajaa vaan farkut jalassa kunhan hiertymät paranevat.

Mulle tuli juuri postissa tältä foorumilta ostamani sininen Concor Supercorsa (vai Supercorsa Concor?).

Ongelma on, että kyseinen satula on niin saatanan kaunis esine, etten tiedä uskaltaako sitä ottaa käyttöön.

happo-orgiat - 17:24, 24.5.2010 » Dear Yksivaihde, mitä teen muodikkaan San Marco Concor Supercorsani kanssa, kun se on päällystetty mokkanahalla ja siten tarraa ikävästi ajopöksyihin kiinni? Kannattaako rasvata, vai muuttuuko se kenties pelkästään ajamalla sileäksi?
Arvoisa happo-orgiat, jos tuo viheliäinen kiusankappale on punainen niin voin tulla huolehtimaan sen pois vaivoistasi.

Parahin MrVelo, epäonneksenne satulani on samanlainen sininen kuin Vasaraasialaisella.

Vasaraasialaisen lohdutukseksi voin kertoa, että omani kastui tänään juuri sateessa (kirottu olkoon se idiootti minussa joka keksi että kulahtanut satulasuojus muka auttaisi jotain) eikä se muuttunut siitä mitenkään rumaksi. Sävy kastuneenakin oli varsin hieno, joten kävi mielessä rasvata koko satula, tai kyllästää se jollain wolyn suihkeilla.

Pssst, mulle voi tarjota Ritchey Streem meiningin satulaa tai muuta virtaviivaista.

Toistaiseksi BLB:n jakkara on toiminut hyvin itsellä ainakin.

No niin, Concor on nyt suihkittu Wolyn kyllästyssuihkeella, eikä se kuivuttuaan ole muuttanut sävyään edellisestä ainakaan kovin radikaalisti. Koko tarinan opetus ja note to self: osta vain mustia satuloita, niin ei ole väliä.

Mun tyttöystävän uudessa pyörässä on tuo aiemmin mainittu Chargen Laddle ja kuulemma tuntuu hyvälle ainakin työmatkaetäisyyksillä. Alle viikko on tosin vasta kokemusta.

Selle San Marco CONCOR Supercorsa

Piti jättää itselle yksi käyttöön. Aivan on makia satula kunhan ensin ajelee farkut jalassa töihin ja takas jonkun aikaa. Jos joku halajaa samanmoista niin ei muutako alla olevaan ketjuun.

https://www.yksivaihde.net/old/4053

No niin, kyllähän se siitä lähti vähän tummumaan kun suihkin Wolya neljättä kertaa. Hyvä vaan, niin ei tarvitse varjella sitä koko ajan. Jos vielä sivelisi vähän Proofidea päälle.

Aattele kuin paljon vaivaa äläkkös satulan takia… Taidanpa tehdä samoin kun kerran kaapista löytyi Wolya.

Sepä se, mutta toisaalta, taas kerran Skottin ja Gaveniuksen pyöräilijän kirjaa lainatakseni, “satula, lausui joku suuri ajattelija, on paikka, jossa pyöräilijällä on intiimein kosketus pyöräänsä”, ja kukapa ei sellaisen eteen näkisi vaivaa, sillä mieluummin vaivannäköön käytetty muutama tunti kuin hiertymien rasvailuun käytetty muutama päivä.

pacstar - 19:44, 25.5.2010 » naisihmiset
Rouvalla on [Titecin HellCat](http://www.profile-design.com/titec/products/saddles/hellcat/hellcat-expert.html). Toimii.

Maasturissa on kiinni BeOne tehtaan oma malli. Muistuttaa kyllä Fliteä muotokielensä puolesta.
sinkulassa Kashimax Aero alkuperäinen toinen samanmoinen löytyy vielä varastosta. On siellä vielä kolme muutakin penkkiä, mihinkä sitä vielä joutuukaan kaikkien näiden kamojen kanssa…