SALO FXD

Mulla on kierretankoa ja muttereita/prikkoja. Niillä saa prässättyä, jos tahtoo. :slight_smile:

^Mulla ja.

No niin. Mul on hiilikuituraiseri 31.8 clämppi. Uust stemmi tilattu. Ei malta odottaa… oisko jollain hetkeks lainata? tahtoo tyypätä miltä näyttää. Hölmöä? varmasti mutku ei malta.

Mul on joku blb:n 80mm musta os stemmi vapaana tossa. Voin heittää Jannelle ni ottaa töihin mukaan. Voisin sen kierretangon lainata ni saadaan alotettuu yhen san sebastianin kasaus.
Millä ootte muuten alakoolin naputellu paikoilleen?

En oo salosta, mutta imurinputki on parempi kuin vasara ja ruuvvari. parktool asennuskalu bäst jos löytyy lbs:stä kannattaa käydä kysäsee, 2 min homma.

^Jeppis valinta. Mul oli jotain aluputkee millä laitoin. Voin kattoo jos on vielä tallella.

Moro. Ei ketään ajele Turussa tänään?

Oisko kellään nurkissa turhanpanttina valkoista jarruvaijerin kuorta?

Nostetaan ny tääki. Vielä ehdittäis kehittää jotain taas ekankerran. Minikomponenttikirppis tai ihan vaan torilla seisoskelua?
Asi: Näytti Makino olevan viel ajossa. Voisinko tyypata jossain vaihees? Pitäis noi veronpalautukset vaihtaa Nipponin teräkseen ja pohdin vähän kokoa.

Tää on kyl jotenki veikeetä. Kylässä fixiemiehiä yhden käden sormilla laskettava määrä ja ei kokoontumisia. Oisko jo tosiaan sen aika?

Salossa mökki, vois joku kerta kyllä pakata pyörän mersun perään ja tulla ihan torille asti, jos vain sallitte. Komponenttikirppiskin kiinnostaa niinkuin ajelukin, salo on nääs ainakin mun silmään tosi kivan näköinen kaupunki enkä ole siellä ikinä pyörää ajanut.

Tervetuloa!

GiniMehu - 21:28, 23.10.2014 » Asi: Näytti Makino olevan viel ajossa. Voisinko tyypata jossain vaihees? Pitäis noi veronpalautukset vaihtaa Nipponin teräkseen ja pohdin vähän kokoa.
voi tyypata, laita vaikka yv. varmaan tällä viikolla kokeilen muutamia palasia talvipörään tostakin, mutta eiköhän makino ajossa pysy kunnes talvi tulee.

Kuka ajelee viiksitangollisella sinkula-Sebulla täällä? Muutamaan kertaan nähny lukittuna jossain päin Saloa. Hyvän näköinen pyörä. :slight_smile:

Musta?

wehola - 16:56, 29.10.2014 » Musta?
tumman sininen kai o.o

Jaa…oon mielestäni nähny mustan. Mut joo.

onko jollain 31.8mm clampille droppitankoa?
lainaan testattavaksi tahtoisin.

26 ois

Mites, lähteeks joku ajaa lenkkiä perjantai illalla?