SALO FXD

Hep! Tuli sellainen mieleen, et pitäiskö meijänki pistää kuvarastit tuolille?tulille?

Joo miksei - kuka alottaa?

Kuka kerkee? Ja varmaan täytyy copypastettaa ohjeet. Vai tarviiko?

Perus homma varmaan kaikille selkee mut mennäänkö ennen kuntaliitosta alueella vai nykyisellä? Vai joku kilometrimäärä torilta esim. Niin ja tarttisin rungon että vois osallistuu.

Salo-halikko-märy?

alotin kuvarastit. jos joku ei huomannut.

Juuh, huomenna alkaa loma niin ehtii varmaan hakemaankin noita rasteja.

Onks toi kuvarasti paikallisille liian vaikee?

Ite en ainakaan saa päähäni, Halikossa taitaa olla?

Jaa nii, kai sitä pitää käydä pyöräilees nyt. Kattoo jos se ois siellä missä ajattelin :slight_smile:

mistä salost keskiön akselii?

^ Ei mistään hyllystä. Millasta tarvit?

täytyy mittailla , mut luultavasti 103-107. ja JIS.

Oisko jollain heittää 15 piikkistä takaratasta? Tahtois tyypätä muuttuuko meno vauhdikkaammaks?

taidan ajaa joku viikonloppu saloon, tiedoks vaan… eli jos näätte tota harmaata pösöä siellä, ni tulkaa juttelee/huutakaa/täysitelkää!

Vois nyt vihdoinkin jotain yhteishengailua laittaa aikaiseksi - vaikka sit kun mulle tulee ne Palpa-tarrat, niin saa laittaa ne jakoon samalla.

joo, ilmottele sitten, ainakaa nyt tän viikonloppuna ei jäy, koska oon kipee :frowning:

Jep.

Öööö…? Missä Salossa saa edullisesti puhallettua rungosta maalit ja uutta päälle?
Mites kuvarasti? Palpa-tarrat? Kokoontuminen? Miyen saadaan rekisteröimättömät fiksailijat porukkaan?
Pitäiskö perustaa “seura”? SSFGSSR?

^ Mahlakankareella oli muistaakseni joku automaalaamo (Ahlstedt?), jossa homma onnistuisi. En muista hintaa enää, mutta pari vuotta sitten ei ollut kovin pahan hintainen. En tiedä onnistuuko tänä päivänä, mutta kannattaa koittaa.

Muihin kysymyksiin varmaan: ei ehdi eikä jaksa Jos joku järkkää niin tuun mukaan kyllä, mulla ei vaan riitä aika minkäänlaiseen organisointiin nyt. Kuvarastitkin jääny jotenkin - pitää käydä vkl tsiigailee jos löytyis.