Rychtarski MAX 100% (+10%) + uus haarukka!

tämmöttii täl hetkel. Rengastila ei pitäny ihan noin pieneks jäädä edestä. Ties sitte onko käyttänyt pikkasen vääränlaista ohjainlaakerimittaa. Noh, rengas pyörii ongelmitta, pitää miettiä. Jops se sit joskus häiritsee, jostain kumman syystä, niin spaceri crownracen alle vaiko pienet korotuspalat akselin ja haarukan väliin.




setuppi tulee vielä muuttumaan. Joku droppi olis kiva saada, jos ei muusta syystä niin ainakin KOFfin liirauskisaan. Ja tolppa vaihtuu jaguariin. En mä jaksa mitään full italoa. Ei oikeen omaa silmää miellytä tuo chorus (pm4dibs).

O kyl siisti.

Livenä aika taivaallinen ilmestys.

en kyl ajais kanttareihin kovin napakasti
saattaisin krimpata vinoputkea
tosin siisti on kyllä ku sika, pienenä.

Tyte!
Onneksi MAX ei böijaa.

mua ei fillarit enää jaksa kiinnostaa, mutta tä värikombo pakottaa peukuttamaan!

E. ja tietty muhvittomuudesta teräisessä iso plyys

hehee veikee! hymyilyttää ihan

Iha saakelin kova.
Tykkään väreistä.
Tykkään fiiliksestä mikä pyörässä on…

Etenkin väritys toimii.

Ei sulla ihan putkeen nää full customit mene kun toiseen ei mee vaihteita ja tähän hädin tuskin rengas pyörimään:) no ei siinä. Nätti on pyörä silti!

Onks sträphäkki paras? Sairaan hieno pyörä

Sträphäkki tuntuu parhaalta setupilta, mitä tähän mennessä katukengille olen koittanut. Sträpin tuoma levee kaistale vasten kenkää → tuntuu vakaalta, kitkaa, ei paina mistään ja häkki pitää sen jämäkästi täysin paikallaan. Ehkä jotkut kalliit laminoidut nahkaremmit olis kans kovat mut ajelen nyt ainakin hetken noilla.

dpstyles - 17:49, 6.8.2014 » Ei sulla ihan putkeen nää full customit mene kun toiseen ei mee vaihteita ja tähän hädin tuskin rengas pyörimään
Tuli itsellenikin mieleen mutta en tohtinut sanoa ääneen.

Mitä Orlowskille muuten kuuluu?

Värit kyllä toimmii!

Uus haarukka sopivilla spekseillä, muuten todella siisti.

Aika tiukka. Mites toe overlap ajossa, eikö ahdista?

On kyl aika kiree. Paljos tuola on ilmatilaa? Samaa mietin kuin netspider yllä, että varmaan häkeillä kyl kopisee kivasti. Lukot ois ehkä kivat sen puolesta, mut preferenssit edellä tietenkin. KHSssä mulla syö jo tuo tän hetkinen kopsuminen lukoilla, mut häkeillä en haluis sitä kyl ees ajaa…

650 kiakko eteen, muute en ainakaa ite uskaltais ajaa. Helevetin hieno kampe muuten. Vaikka tiukka on aina hyvä mut tää on jo vähä liia tiucca. Värimaailmasta props.

e: + hyvä mies heitä sträpit **ttuun ja homma vaikka spedut tai timet.

Väri ja maltillinen värikoordinointi toimii kyllä todella hyvin, pyörä näyttää hyvältä.

Cleöränce taas näyttää vähän pelottavalta ja itseäni ainakin söisi, jos joutuisi 110 tuhatta donaa prosenttisen kustomin kanssa turvautumaan johonkin speiseri- tai korotuspalakikkailuun.

Maxi haarukka ei muuten ollu livenä ja keltaisena yhtään niin paha, ku ekan sivun kuvissa. Varsin hyvä.