Ruskea Pomppis

http://www.aamunkoi.info/kuvat/varasto/pomppis.jpg

On-One Pompino Chocolate Brown with Creme Decal L

Testiajon perusteella mainioksi lumipyöräksi havaittu, välitys 38x17. Talvilenkkeilyyn, keväällä luultavasti raskaampaa välitystä ja 25-milliset kumit käyttöön.

Pätevän näköinen. Tämän tapaista munkin kannattais alkaa speksailla työmatkapyöräksi.

Hemmetti, ehdotonta hyväksyntää tältä suunnalta. Nätti!

Todella asiallinen! Onko On-Onen omilla kiekoilla?

On-Onen kiekoilla on juu. Nyt on sinkuloituna, mutta ajattelin tilata ratarattaan toiselle puolelle. Viime aikoina olen ajanut paljon enemmän kiinteällä kuin vapaalla, ja olen kovin tykästynyt varsinkin lumessa ajamiseen fiksillä.

Kiitos kommenteista. Olen kovin tyytyväinen, aivan riittävän kevytkin on käyttötarkoitukseensa.

Häh täh. Missasinko mä jotain vai onko sulla nyt kaks Pomppista?

Et missannut mitään. Toinen on työmatkoja ja kaupungissa liikkumista varten, toinen taas krossailua ja lenkkeilyä varten. Voi olla, että jossain vaiheessa mennään yksi vaihde - yksi pyörä -tyylillä, mutta ensin pitäisi saada Rossanon krossari myytyä. Toinen pyörä säilyy paremmassa kunnossa, kun ei jätä sitä kaupungille kolhiintumaan :slight_smile:

Varsin pätevän näköinen peli! Pystytkö jo jakamaan kokemuksia On-Onen kiekoista? Hinta-laatusuhde kohdillaan?

Mulla on ollut noi kiekot päivittäisessä käytössä puolitoista vuotta. Ei ole tarvinnut kertaakaan rihtailla, eikä mitään muitakaan ongelmia ole esiintynyt.