Runkosetit (Espoo)

Isokokoinen crescentin runko 59cm, maalattu huonosti hammerritellä ja pensselillä mustaksi, vanha maali toki poistettu ja pohjamaalikin sudittu. Mukaan kuvan fauber setti laakereineen ja uusi satulatolppa sekä kuvasta puuttuva takalokari ja tarakka. Hinta 10€
IMG_0300

Pro falcon satula, painoa 150g. Koko 142mm. Tosi hyvä, ei vaan sovi uuden pyöräni väreihin. Yksi hyvin pieni nirhauma takana joka näkäkyy kuvassa. Muuten siisti, ei kuitenkaan ihan ihan uudenveroinen. Hinta 40€
IMG_0309

Pikaviesti tai noli-neli-noli7749174 /Jani

Adapteri mulle

Hepp, mixte mulle, tuun huomen hakeen?

Privaviestit kehiin, vitun vatipäät.

Ylös ja tavaraa voi sovitusti noutaa sovitusti noutaa myös Nordenskjöldinkadulta Helsingissä.

Ritcheyn tolpat, yv laitettu!

YV laitettu kiekoista ja kitistä!

Eiköhän se myyjä nää että sitä yv:tä on laitettu ilman täällä siitä ilmoittamista.

^ +1. “Hienovarainen” tapa ilmoittaa muille kiinnostuneille ettei enää kannata kysellä… Yhtä typerää kuin Hikkyn, mun ja lammaspaimenen kommentointi tähän myyntitopsuun. :wink:

Tapa ilmoittaa muille kiinnostuneille, että on kiire ja pitää mahdollisesti tarjota enemmän kuin on pyydetty.

Tai sitten vaan ihan vitun idioottia.

Nosto, lisätty jalkajarrullinen antiikkifillari…

Minkä kokoinen antiikkifillari?

Ops, unohdin mittaan vielä tänään…

Ylös ja hintaa alas, osta talveksi askarreltavaa tai laita keväällä pihakoristeeksi.

Lisää myytävää ja ylös.

uppista

nyt on kovia hakusanoja

Osta vitus…

Ylös taas…

Hintoja alas ja myynnit ylös.