Rungonrakennuskurssi, kova- ja täytejuottamisen perusteet /// HEINÄKUU 2022

^^ Ja jos tähän voi ehdottaa, niin niille jotka olisivat tulossa alkeiskurssille juottamaan esimerkiksi tartsin tai muuta helppoa mutta tarpeellista (kuten allekirjoittanut) voisi mahdollisesti järjestää myöhemmin ns. jatkokurssi, jossa pureuduttaisiin itse rungon tekoon. Siitä saisi kahdella satunnaisella viikonlopulla kasaan sen viisi päivää.

Tietysti tällainen vaatii taas oman järkkäämisensä, ja sitovia ilmoittautumisia on hankala pyytää ennen kuin on kaikki yksityiskohdat tiedossa…

Joo tällaiselle uuvatille esim. custom tartsin juottaminen olis hyvä opiskelukappale. Opit voisi sitten viedä mukanaan paikalliseen metallipajaan.

Kinosta, alkeiskurssi ja jatkokurssi -kuvio hyvä.

Nyt olisi päivämääriä ja infoa hieman enempi aloituspostauksessa. Ensimmäinen kurssiviikonloppu olisi jo ennen joulua!

Konga - 19:32, 10.11.2017 » Majoittuminen onnistuu meillä mutta jos kaipaat omaa tilaa ja rauhaa, niin
riippumatto rantakoivuun, kuun taivaallinen astia, lumessa teutovat härjät

Molemmat kurssit olisi nyt täynnä. Joulukuun kurssista kiinnostuneille vastailinkin jo mutta tuon toisen kurssin osallistujille vastailen kohtapuoliin.

No niinpä tietysti.

Saisit varmaan halutessasi koko kevään täyteen.

Aika vaikeeta tuntus olevan ainakin pk-seudulla metallikursseille mahtuminen jossei päivystä 24/7 sormi liipasimella.
Kysyntää vissiin Ois reilusti enemmän kuin tarjontaa.

Tokihan tällaiseen lähtisin, joskin vasta keväämmällä. Seurantaan…

No, mikäli näitä järjestyy myöhemmin keväällä lisää, kiinnostusta kyllä on! Tällä kertaa olin näemmä roimasti myöhässä…

Kyllä olisi muikeaa jos Kongmeister jaksaisi järjestää näitä jatkossakin. Yleisen elämänkokemuksen perusteella uskaltaisin väittää että monien meidän mielestä ammattimies ansaitsee asiallisen korvauksen vapaa-aikanasa menetyksestä => tällä sisällöllä ja palvelutasolla kurssin hintaa voi hyvällä omatunnolla tarkistaa jonkin verran ylöskinpäin.

idiootti - 22:29, 12.11.2017 » No, mikäli näitä järjestyy myöhemmin keväällä lisää, kiinnostusta kyllä on!
Sama juttu!
killa - 9:37, 13.11.2017 » monien meidän mielestä ammattimies ansaitsee asiallisen korvauksen vapaa-aikanasa menetyksestä tällä sisällöllä ja palvelutasolla kurssin hintaa voi hyvällä omatunnolla tarkistaa jonkin verran ylöskinpäin.
Mies tai ammattihenkilö tai miten vaan. Olen joka tapauksessa yksi monista.

Tatskaajien, valokuvaajien ja vastaavien luovien tekijöiden kohdalla oon pitänyt 100 euron tuntikorvausta sellaisena, että verojen ja sivukulujen jälkeen käteen jäävä korvaus kattaa vielä vähän sitä työtä edeltänyttä harjaantumista.

Lumikko - 10:07, 13.11.2017 »
killa - 9:37, 13.11.2017 » monien meidän mielestä ammattimies ansaitsee asiallisen korvauksen vapaa-aikanasa menetyksestä tällä sisällöllä ja palvelutasolla kurssin hintaa voi hyvällä omatunnolla tarkistaa jonkin verran ylöskinpäin.
Mies tai ammattihenkilö tai miten vaan. Olen joka tapauksessa yksi monista. Tatskaajien, valokuvaajien ja vastaavien luovien tekijöiden kohdalla oon pitänyt 100 euron tuntikorvausta sellaisena, että verojen ja sivukulujen jälkeen käteen jäävä korvaus kattaa vielä vähän sitä työtä edeltänyttä harjaantumista.
Voi pahus. Raahustan teloituskomppanian eteen sexismitopiikkiin :(

No nyt on vahvaa uhriutumista, vaikka ihan nätisti koetin oikaista ja siirryin heti itse asiaan, josta olin samaa mieltä. :smiley:

Lumikko - 11:07, 13.11.2017 » No nyt on vahvaa uhriutumista, vaikka ihan nätisti koetin oikaista ja siirryin heti itse asiaan, josta olin samaa mieltä. :D
Kuvittelin olevani hauska mutta poljen itseäni näköjään vain syvemmälle suohon :)

Jaha mä oon ihan myöhässä. Mut… pääseeks jonon ohi jos on omat pillit ja pullot :smiley:

killa - 11:11, 13.11.2017 »
Lumikko - 11:07, 13.11.2017 » No nyt on vahvaa uhriutumista, vaikka ihan nätisti koetin oikaista ja siirryin heti itse asiaan, josta olin samaa mieltä. :D
Kuvittelin olevani hauska mutta poljen itseäni näköjään vain syvemmälle suohon :)
Nyt kävi niin, että minä en vaan ymmärtäny korkealentoista huumoria. Oon nähny liikaa tuollaista ihan tosissaan. Tämä olkoon merkki itelleni relata.

Tää on kyl jäätävän hyvä diili. Melkein tonne kandeis lähteä jo ihan kokemuksen takia. Itellä ei kyl paukut riitä kokonaiseen runkoon, mutta tartsi tai droppien vaihto kurssi nööseille kiinnostais.

Tuosta kurssilaisille fiilisteltävää viime kurssin jäljiltä.

Hyvä kurssi. Kiitos Antille ja oppilaille. Kyllä kannatti lähteä.