Rungon maalaus

Ymmärrän jokseenki sen, jos jotain kromisia bemarin munuaisia haluaa maalata väliaisesti mustaksi niin plastidippi voi olla ihan ok, mut pyörässä taas… en tiiä. Eikai se kulutusta kestä juuri yhtään. Ite en kokeilis.

kyllä se ihan hyvin kolhuja kestää, itellä irtoillut oikeastaan vaan ketjujen raastamana chainstaysta tässä 1,5 vuoden aikana.

koska kuparointi on niiiin tammikuu 2015

ai höh gifv ei upotukaan

mitä mieltä sä oot tosta saatanan märkämaalista

Hydro coating hyvät ihmiset, hydro coating. Koska meillä on aivan liian vähän tökeröä siirtokuvaripulia tulossa Taiwanista tänään.

mä en ymmärrä mitä tossa tapahtuu. Näyttää virtuaaliselta tuo neste

Marmorointi ois kova. Tai en tiiä. Mut eiks sekin tavallaan ole hydrocoatingia?
Haastan Odien kokeilemaan.

Veden päällä on ohut kalvo tuollaista siirtokuvaa, joka aktivoidaan aineella X ja joka aktivoinnin seurauksena muuttuu ikään kuin ohueksi maalikerrokseksi veden pinnalle. Kun siitä kalvosta painaa läpi aineella X2 käsittellyn esineen (vaikkapa jonkin artefaktin) niin kalvo kiinnittyy esineen pintaan. Näin ollen maalaamaton esine painuu veden pinnan alle saaden hienon hiilikuitujäljitelmäpinnan (tarjolla myös esilaisia camo-pintoja).

Marmorointia eli swirlingiä olen kokeillut ja se on hauskaa, mutta lopputulos on hetken hihkumisen jälkeen aika ruma.

EDIT: oishan tää nyt kamala. Ja toi hydrocoating ei toimi pienissä pyöreissä putkissa kovin hyvin. Pyörän runko on kaikin puolin aika lailla paskin mahdollinen dipattava.

Tietäjät.

Maantiepyörän runko on uus ja hyvä mutta jättirumat decalssit vituttaa mulkuttaa ja ne on lakan alla.

Ajattelin että paljas alumiiniki olis kivemman näköstä. Takakolmio on hiilikuituu.

Mulla on tönkkä Nitromorssia. Se on ostettu ehkä 2013 joten kaikella todennäköisyydellä on sitä metyleenikloriditonta versiota.

Kysymykseni: kannattaako ton myrkkytökötin kanssa alkaa lutraamaan? Liukeneeko maalit pois kuin vettä vaan? Vai onko luvassa neljän tunnin ähellys ja tulos nolla lukuunottamatta päänsärkyä.

Itsehän aloitin juurikin kyseisen operaation katurataani tuolla aineella, tarkoitus juurikin poistaa maalit rumien decaalien takia.

Tallissa jossa ei hyvää tuuletusta ei jaksanut kun vaakaputkesta puolet hinkata, ja eihän se nyt mitenkään kovin nätisti lähde. Jätin suosiolla kesälle että saa ulkona hinkata ja pystyy pesemään samalla sitä paskaa pois painepesurilla.

Tänks. Sopivan epärohkaisevaa.

Varovasti sen Nitromorssin ja hiilarin kanssa.

Ei kehtaa iha parhaat maaliduunittiin postata joten laitan tänne. Automaalari teki mielestäni hyvää työtä.

Tästä lähdettiin:


…ja tähän päädyttiin:


http://i57.tinypic.com/2iu5iz7.jpg
http://i59.tinypic.com/im2igy.jpg

Kiiltää! Oon iloinen ja ylpeä vaikka itsellä ei ole asian kanssa yhtään mitään tekemistä.

miranol-effect

Laitappas pertti pari kuvaa omasta pyörästäs niin vähän kehun sitä.

luulen että konsta hoitaa tohon aika korrektia palasta kylkeen.

ChainThug - 12:02, 17.2.2015 » Marmorointi ois kova. Tai en tiiä. Mut eiks sekin tavallaan ole hydrocoatingia? Haastan Odien kokeilemaan.
Marmoria pystyy maalaamaan myös pensselivehkeillä.

Tänään näin tämmöisen:

Galvanoitu?

Koitin tossa.
http://imagizer.imageshack.com/img631/4461/P6LgfM.jpg