Rovaniemi O/M/V - Paikallisluukutteluketju

Tämmöselle olis mielestäni ihan tarvetta, koska ei jaksais jokaista nippeliä aina Postin kautta luukutella, ja LBS:n tarjonta jättää täällä aika paljon toivomisen varaa.

Itselläkin taas kertynyt läjä kaikkea ylimääräistä, pitää tässä joku päivä inventoida ja pistää tänne tarjolla.

Nippeleistä puheenollen; eihän kellään sattuisi täälläpäin löytymään laatikon pohjalta ns. piilotettuja nippeleitä? 64kpl tarttis

image

1 Like

Mulla kaveri siellä tarvis omaan sinkuloitavaan nopsaansa jonki fiksi- tai vaikka maantiekiekkosetin. Mulle voi laitella viestiä jos löytyypi.

Muutenkin jos on tarvis saada jotain hankalammin postiteltavaa osaa Oulusta sinne niin multa voi yrittää kysellä kyytiä kamoille

1 Like

Jes. Tämä kova. Kaikkee pientä jatkuvasti ylimääräsenä tai puutteessa.

Todella hyvä ketju!

Valitettavasti vasta tilasin kiekkohilppeet, mutten ottanut näin paljoa ylimääräisiä nännejä. Nämä olisivat tulleet sopivasti samassa.

Tässä voisi varmaan myös huudella kimppatilauksia tiettyihin kauppoihin…?

Joo vahva support myös kimppahommille!

Löytyiskö keltään tällaisia jarruvaijerin in-line -säätimiä? Urheiluhullusta kävin hakemasta ainoat kappaleet, mutta olivat molemmat vaihtajanvaijerille. Kokeilin, ja tuohon vaihtajaversioon ei oikein uppoa tuo jarrukuori, mutta pienestä on kiinni.

Jos ei niin voisin tuolta velobialta nuo tilata, joten jos on kimppakivaan mukaan haluavia niin: holla!

Löytyy:

  • Problem solvers 1" → 1 1/8" stemmi adapteri 38mm korkeudella. Avaamaton paketti.

  • WTB Nano 40x700c comp vaijerikylkiset renkaat. Toinen enemmän kulunut, mutta ei lähelläkään sliksiä. Toisessa tosi hyvin pintaa jäljellä.

  • Bontrager SSR 110mm stemmi. 1 1/8" ja os-tanko kiinnitys. Musta, joku kai sanos jo vintageksi.

  • FSA 110mm stemmi. 1 1/8" ja os-tanko kiinnitys. Musta, joku kai sanos jo vintageksi.

  • Pinnacle Arkose 700c ensiasennuskiekot (sinkula), 6-pultti levyn kiinnitys, 100/135mm pikalinkuilla. Pinnaluku aika korkea, 32 tai 36. Etuseen saisi napaan laittaa uudet vassut, takana on surlyn 16 (tai 17) piikkinen ratas kiinni lukkorenkaalla, joka vaatinee rälläkkää. Ratas todella hyvässä kunnossa. Jos ei ottajaa löydy, niin rälläköin tän kesällä itselle talteen.

  • Shimano PD-EH500 polkimet. Ajettu pari sataa, mutta naarmua jo jonkinlaisesti. Näistä haluaisin ehkä 30e.

Ole yhteydessä jos tarttet, niin katsotaan jotain nimellistä hintaa näille.

Mulla ois tankoja:

  • Kuitunen riser 700 mm levee 31,8 clamp. Mallista ja merkistä ei tietoa. Pintanaarmuja. 10 €
  • Salsa Woodchipper 440 mm levee 31,8 clamp. Clampin kohdalla kulumaa. 40 €
  • Ritchey Classic-droppi 400 mm levee 31,8 clamp. Logot poistettu. Clampin kohdalla kulumaa. 20

Ilmotuksessa kuvat; M: Tankoja ROI . En oo jaksanut näitä postitella kenellekkään, niin jääny sohvan alle varastoon.

Edelleen nämä tarjolla ja

  • Tektron levarisetti: jarrukahva ja novela-satulat tarjolla. Palat sisässä, mutta voivat olla pilalla. Olen purkanut käytettynä ostettuna pyörästä ja vaihtanut heti nestejarruihin. 40e yv-henkilölle noudettuna.

  • Suunto 5 urheilukello. 3/2020 ostettu, eli takuuta jäljellä. Jos kiinnostuit, laita viestiä.


Olen myös pohtinut CNC-tilausta. Olisiko tähän kimppaan lähtijöitä nyt loppukesästä?

Eihän kellään ole sattunut jäämään semmosita Quill → Ahead adapteria kaapin perille? Ei jaksais taas tuommosta alkaa erikseen mistään tilailemmaan.

Löytyiskö kiinnostusta kimppatilaukselle CNC-bikeen?

Saattaispa kiinnostaakin. Olitko minkälaisella aikataululla ajatellut tilailla?

Melko pikaisesti voisi tilailla, niin ei lopu ne mitä olen sieltä katsellut.

Sattuisko kellään olemaan mitään semikäppäkiekkoja ylimääräisenä? Tai jotkut vanhat navatkin kelpaa, kun tuossa nuo yhdet Open prot on nurkissa. Avainsana: edullinen.

Jos jaksat Oulusta asti hakea niin löytyis On-one/Surly-navat. Tosin ne on vielä vanteissa kiinni eli joudut nekin viemään :man_shrugging:t3: Avainsana: ilmainen.

2 Likes

Jee! Pitääpä selvitellä kuinka pääsen nuo noutamaan. Jatketaan YV:llä.

1 Like