rossin

P-2 - 22:34, 30.11.2014 »
mindw - 21:31, 30.11.2014 » Kyllä. Suora tanko on uusi riseri.
Ei pidä paikkaansa.
Ei pidä ei. Suora tanko on vaan lewistyle ja harva pystyy painaan lewistylellä. Anton on just yks joka pystyy. Ja lewi.

kai sillä suorallakin tangolla painohommat onnistuu
ei siin

valjastin rossinin taas ajoihin kun katujen asfaltti paljastuu hiljalleen ja kaipailikin jo kesäpyörän päälle.

kävin tampereella ja mukana tuli kouvolaproduktioons -tartsi. natsaa rossiniin mainiosti.
kiitos sinne, aika tekijä
laitoin kans tollasen jenkkiläohjainlaakerinkin kun on kuulemma hyvä ja joku piti laittaa. aika hyvän makune kyllä mm
lisäks pistin nyt noi pistat koska miksi ei tai juu

Oha se perkele

Satula keulii kun entisellä omistajalla. Komeita kuvia komeasta Rossinista.

tää on kyl kowa

Soft spot näitä tän ajan rossineita kohtaan. Oon jo miettinyt, että torista huntilla joku perusrossin, ribbleltä 105 osasarja ja jotkut kiekot ftorista. Siinä ois maantiepyörä. Tai siis harjoituskilpapyörä.

Mikä perse toi tarakan kiinnityssytseemi on?

Tällä sit kesällä tänne älläröimään.

Pidän tästä.

Aika räädi peli.

tollanen >- toi tarakan adapteri.

ja accro ei sitten ole mikään jäykkisperformance setti tää, ilmiselvää toki. mut en tiiä johtuuko modauksista vai putkista mutta onhan tää vähä ns joustava jo ihan 531:nkin verrattuna

Jeppis, allekirjoitan. Pykälää kookkaampi Merckxini on samoilla osilla mitä mulla oli tässä huomattavasti jäykemmän tuntuinen, jopa epämukava.

Tuosta on aikoinaan poistettu myös chainstayn välinen poikkituki rengastilan vuoksi, mutta en osaa sanoa että vaikuttaako se minkä verran, tuo samainen tuki kuitenkin puuttuu useista ratarungoistakin, esim. tuosta edellä mainitusta.

Onhan tuossa vähän ronskeja krimppauksia ynnä muita, mutta tästä syistä myinkin tuon sinulle koska luulen että pystyt elämään asioiden kanssa :slight_smile:

Mä kuolaan sitä valko-neonoranssi -väriteemaista vastaavaa, just samoin suunnitelmin mitä accro tuossa yllä.

Joo on ajettu tämmösellä. Laittaisin kiinni Cinellin löysän 120mm ja giro d’italia -dropin.

https://c1.staticflickr.com/5/4197/34711547211_976d565bc8_z.jpg

rakkauden rossin-kesä

jatkoa varmaan seuraa

Paras Rossin. Kesarakas-kuosia odottaessa.

Jäykempi mitä muistin

o7

Sirkus - 22:10, 15.11.2017 » Jäykempi mitä muistin
:D

älä viiti

tää on kyl foorumin siistein rossin.

nutip - 22:26, 15.11.2017 »
Sirkus - 22:10, 15.11.2017 » Jäykempi mitä muistin
:D älä viiti
En oo ajanut yli vuoteen alle 35mm kumeilla niin kyllähän tää on hyvällä tavalla rankkaa kyytiä. Kuljettaa kuskiaan

#aah