rossin

Kesäkuvia.

Ketjun putsaus vois olla ajankohtaista.

Huh! Kylläpä vaan nää Rossinin kasariysäri väritykset miellyttävät silmää valtavasti! Ilmoittele jos pyörä on joskus kaupan!


vielä on kuraa jäljellä

hieno. SLAM THAT STEM!

Tää on niin jotenkin mun mieleen!

Kuuma pyörä. Punanen takakumi miellyttää vaikka värejä onki jo sata.

Näyttää hyvälle, tosin omaan silmään valkonen kumi takanakin näyttäis ehkä paremmalle. Miktä kumit noi muuten on?
Dropitkin näyttää ajan vaihdossa vaihtuneen.

Joo, naureskelin itekin yks päivä että aika harlekiini on väreiltään. Takana on tufon avotuubi ja edessä vittorian cross evo. Takana näyttäisi hyvältä myös, oon samaa mieltä. Dropit vaihtoi olli tuossa taannoin, onneksi ei runko lyhentynyt liikaa, ei nimittäin tuo kumi muuten pyörisi.

kaikessa härskiydessään tosi siisti peli, varsinki viimeisimmällä setupilla. Mikä toi riseri on ja mitkä tupit?

Joku nitto, paremman puutteessa erkkaa teipattuna. Stemminä shimano 600AX.


Kesämeininki. Polkimiksi ois tarkoitus vaihtaa jossain vaiheessa eggbeaterit ja uus takakiekko kuumottais. Avasin viime viikolla Gipiemme Pista -keskiön kun en sitä talven jälkeen vielä ollut saanut aikaiseksi, ja uusien rasvojen kanssa pyörii todella pehmeästi. Kai se vaati sitten sisäänajon rapakelissä että pehmeni kesäksi :wink:

Rossinin eri vaiheita on ollut nasta seurata! Tykkään!

Joo, onhan tuossa kehitystä ollut kun vertaa ekaan postaukseen… Kehityksen suuntana on joka tapauksessa ollut käytettävyys, ja sen myötä on pahimmat värikoodaukset ym jääneet.

miltäs kashimax tuntuu? täs myynnis samanlaine jos haluut oman, saattaisin ehkä haluta ton viininpunaisen joskus takaisin…

oikeassa elämssä tätä pyörää tullut monet kerrat ihailtua.

ps.
mut että jarrullisten puolelle?

afa housussas on jarru! ei tarakka jarrua tee… kerro vaan ku haluut satulan takasin, hyvän tuntunen istuin, pitää metskata oma.

Sori puhelimella surffailijoille.

Tähän tuli siis uudet kiekot, navoiksi Mackit ja kehiksi FIRin EL19 -rinkulat. Pinnoina DT Compia. Stemmi Cinelli 1R ja stonga ITM.

Edelleen riittää hauskaa.

vertailun vuoksi eka buildi hehheh

Harmaan päivän ratoksi vielä pari räpsyä wanhasta teräästä.
Vapaapäivän kunniaksi tänään vois olla vaikka Huolehdi biitteristäsi -päivä.

Hyvä stemmi

Uudet mömmöt sisään. Hyvä keskiö. Huoltaa tarpeeksi usein ja kunnolla niin tuntuu kestävän.

http://farm9.staticflickr.com/8041/8050308931_f942c0acec_z.jpg

http://farm9.staticflickr.com/8319/8050313360_98db379a24_z.jpg

Haarukanpäät ne vaan kaunistuu.

Mitenkäs nuo haarukanpäät muistuttaa noin paljon alkuperäisiä dropoutteja… Onko ne alkuperäiset dropoutit jotenkin näppärästi muokattuna ja vaihdettuna toiselle puolelle?

Hieno on pöörä!

Joo, ovat. Säätövara on vähän pieni, jos haluaisi käyttää samaa ketjua eri välityksellä tai leveämpää rengasta. Oon nyt fiilistellyt tollasia jyhkeitä campan droppeja mitä noissa rossineissakin on käytetty, pitää varmaan metsästää joku runko sellasilla seuraavaksi…

Tää on yhä mun suosikkifillareita foorumilla. Toistan itteeni joo, mutta minkäs teet. Ajajajajaa.