Rossin Pursuit

http://www.tkukoulu.fi/~saranpaa/fillarit/Rossin2.jpg

Rossin sai luovuttaa kiekot Miyataan ja tilalle taas rakensin Miyatan mukana tulleiden Gipiemmen ratanapojen ympärille OpenPro CD, DT competition -reseptillä uudet kiekot. Myös eturatas pieneni piikillä, eli nyt välitys on 50x18, mikä on pal´ parempi.

^Eilen tuli nähtyä livenä ja on tämäkin vaan upea luomus!

Eiks täällä ollut sellanen OPCD 650-kehä myynnissä? Uutta keulaa ja etukiekkoa kehiin.

Noi kulmat satuttaa silmiä. Voisitko pliiiz hankkia oikean keulan.

No ainakin keskiö on riittävän korkea kadulla kurvailuun ja paino riittävän takana.

^^^^ Onks toi kuva Puolalanpuiston laidalta Tuurintieltä, siitä Ilkka Kanervan hoodeilta? Jos ei, ni ei sit mitään ja anteex.

Emmää ny tiiä.
Harkitsin kyllä sitä 650c-keulaa, mutta taitaa jäädä hankkimatta. Tuo noissa asetuksissa nimittäin vallan mainio katupyörä. Verrattuna viime kesäiseen Olmon pursuittiin, jossa oli 650c-keula, pyörä on merkittävästi mukavampi ajaa. Johtuneeko sitten tuosta hiukan taaemasta painopisteestä vai mistä. On tuo nyt ihan riittävä “kyykkypyörä” normikeulasta huolimatta.

edit.
^ En tiedä, missä Kanerva asuu, enkä haluakaan tietää, mutta kuva on kyllä taidemuseon vierustalta.

Aww… en ekasta kuvasta edes huomannut 700-700 rengastusta. Kauhistus :frowning:
Nyt vielä droppi tanko niin soppa on tarpeeksi sekaisin.

Save the pursuit bike.

-Olli

Mä en täysin tajua pursuit kritiikkiä, ajettavuus kun nyt lienee katupyörässä se tärkein ominaisuus.
T:mies, jolla keirin-runko randoilla, lukkiksilla ja riserilla.

Kyllä toi tarvii sen 650 keulan. Teemu, sullahan on kiekkojakin vielä.
Näyttää nojaavan taakse siitäkin syystä, että on suorat putket…

Löytyykö miglos kromattua 650c-keulaa?

Ja pyörä näyttää nojaavan taakse siitäkin syystä, että kuvanottopaikassa on snadi ylämäki, kuten laatoista näkyy.

Kunnallisjte - 18:53, 9.5.2011 » Mä en täysin tajua pursuit kritiikkiä, ajettavuus kun nyt lienee katupyörässä se tärkein ominaisuus.
Jos runko on tarkoitettu 700-650 rengastukselle, on sen kulmat suht chopper henkiset kun keulan nostaa ylös. Oikeat kamat oikeisiin runkoihin. Jos haluaa rullailla 700c pyörillä niin sitten sen mukainen runko.

Tohtorilla oli jotain kevyitä Tangen laatu kromi keuloja mihin ei millään sovi 700c
kiekko, mutta olivat suht väljiä 650 kumille. Tuollainen voisi olla järkevä tuohon,
ei menisi keula aivan tonttiin.

-Olli

No, elkääpäs ny. Tuo on nyt tuommoinen, kun sen tuommoisena sain. Seuraava omistaja tehkööt pyörälle sitten mitä haluaa…

Teemu - 20:36, 9.5.2011 » Löytyykö miglos kromattua 650c-keulaa?

mulla on yksi ja se on kiinni power blackissä. Kyllä niitä 650 keuloja tämänkin palstan ihmisiltä löytyy. Velosportissa löytynee ainkin maantie keuloja.

http://mesipolku.nettisivu.org/files/2010/12/rossinulko2.jpg

tuossa on mulla tange tohtorilta. omasta mielestä ok.

Hetkinen…ostiko Teemu sittenkin volvon?

^Reps.

Ei ostanut. Rossin on tykki myös 700c keulalla. Odotan deja vu fiilistä kun Teemu vetää taas ylipitkän skidauksen Blankon tolpan ohi :slight_smile:

Toi satulatolppa on muuten yks hienoimmista mitä oon ikinä nähny. Überdibs.

Tarjouksia kuunnellaan, joko runkosetistä tai koko pyörästä. PM please.

Myytkö kiekot?

Älkää edes aloittako tuota kyselyä!
EN myy osissa, enkä osia. Myyn runkosetin tai kokonaisen pyörän.