Projektipuolelta bongasin Sirkuksen Rossinin ja ajattelin laittaa oman samanlaisen esille. Runko löytyi Pelagon liikkeestä ja sopivaan hintaan se oli pakko ottaa työn alle.
Osat ovat lähinnä kaapista löytyneitä, ainoastaan kiekot ovat uudet. Nekin peruskauraa, Open Prota ja Miche Primatoa. Satula olisi tarkoitus vaihtaa tyyliin sopivammaksi kunhan semmoinen tulisi vastaan ja talvimaisemiin sopivat renkaat olisi tarkoitus vaihtaa alle pikapuoliin.
oho, hieno! multa toi infinity-tarra uupuu, enkä siks tiennyt mallia. Katsotaan mitä itse saan aikaiseksi, tästä nyt näkee että millasta siitä olis mahdollista tulla!
Toi on kyllä varsin mukava runko kaupunkipyöritykseen. Lisäksi tilaa löytyy suht reilusti leveämmille renkaille ja lokareille, joten talvipyöränäkin oikein näppärä. Rakentelun iloa Sirkus!
Mistähän saisi muuten Selle San Marco Concor- penkkiä edukkaaseen hintaan?
Jabba - 10:45, 6.11.2009 »
Toi on kyllä varsin mukava runko kaupunkipyöritykseen. Lisäksi tilaa löytyy suht reilusti leveämmille renkaille ja lokareille, joten talvipyöränäkin oikein näppärä. Rakentelun iloa Sirkus!
Mistähän saisi muuten Selle San Marco Concor- penkkiä edukkaaseen hintaan?
Se on kai pelkkä San Marco. Selle on sit erikseen.
[http://www.vwcy.com/DOLPHIN3.jpg](http://cgi.ebay.co.uk/SELLE-ROYAL-SADDLE-FIXED-GEAR-ROAD-BIKE-SINGLE-SPEED_W0QQitemZ400079685330QQcmdZViewItemQQptZUK_sportsleisure_cycling_bikeparts_SR?hash=item5d269b86d2)
Tosta suht halvalla Sellen Dolphin.
Tai sit niitä Brick Lane Bikesin satuloita, jotka on samaa mallia kuin Concor saa ainakin Turusta pyöräpalvelu Berggreniltä johonkin 35 euroon.
NKOTB - 10:48, 6.11.2009 »
Se on kai pelkkä San Marco. Selle on sit erikseen
Selle on italiaa, ja tarkoittaa satulaa. Ja näitä satulavalmistajiahan riittää, esim. Selle Italia, Selle San Marco, Selle Royal, Selle SMP, jne.
[/pet peeve -purkaus]
Aaha. Tää selvensi, tänks. Oon tosiaan tähän asti pitänyt Selleä merkkinä.
Mulla on samat kammet ja ne on kyllä 130BCD? Tai en kyllä ainakaan usko että noita kampia on eri jaoilla. Enkä sitä että mun mitta heittäis noin paljon…
Oikeassa olet Sirkus! Mittailin noita kampia ja ne tosiaan on 130BCD. Luulin että ne olivat 116, sillä vanhan Crescentini Suginot ja kämppiksen Michet ovat selvästi isommalla jaolla, jonka luulin olevan 130BCD sen enempää mittailematta… Se onkin 144BCD molemmissa. Tönäriä ei nähtävästi kannata laskea hetkeksikään käsistä, vaikka kuinka luulisi tietävänsä…
basti - 12:52, 8.11.2009 »
Ah. KAtos vaan, ne onkin Sugino VP:t.. Luulin, että Gipiemmet, joita on myös joissain suomessa kootuissa Rossineissa ollut kiinni.
Just tais viikko pari sitten olla täällä myynnissä eri väreissä ja vähän eri osissa ollut samankaltainen Rossin, jonka kammet tais just olla Gipiemmet, mutta tässä kammet on Ofmegan, jos nyt juuri tätä Infinityä tarkoitit.
Ootkohan Jabba vielä foorumilla?
Tuli vaan mieleen, kun itse painin pienen ketjulinjaongelman kanssa, että miten oot itse saanut linjan asettumaan, kulkeeko 42 millimetrissä?
Näyttäis, että sulla on noi mukana tulleet Ofmegan Vantaget kiinni, ratas kai sisäpaikalla?
Tässä rungossa ku on se etu tai haitta, että leveet renkaat menee, mikä itseäni hieman häiritsee kun olis kiva saada pyörimään tohon joku isompiki ku 42-hampainen ratas ilman että syö chainstayn puhki, siis 42 millimetrin ketjulinjalla.
En sit tiiä, jos tuohon heittäis jotkut ratakammet…
Mikä tolppa sulla muuten on tässä? Hieno.
Kyllähän täällä tulee vielä surffailtua…
Juurikin niin kuin arvelit, alkuperiset kammet ja ratas sisemmällä paikalla. Ketjulinja on aika lähellä 42 milliä ja jonkun verran jää vielä tilaa chainstay ja rattaan väliin.
Itselläni on ollu myös mielessä vähän isomman eturattaan ja uusien kampien hankkiminen, mutta en tajunnutkaan, että tila saattaa loppua kesken…
Kuinkahan paljon käytännön hyötyä kapea ratas tarjoaisi? Luulisi ainakin muutaman piikin isompaa rieskaa syövän…
Mulla on nyt campan super record -kammet 53-hampaisella, kapealla rattaalla ulkopaikalla. Chainstayn ja rattaan välissä ehkä milli, ja ketjulinja myös hieman yli sen 42mm, itse asiassa aika paljon.
Ketjulinjaahan pystyy kyllä säätämään takaakin, vaikka kuinka paljon ulommas, mutta ois kiva että mahd. vähällä säädöllä sais tuon 42 millimetriä.
Ehkei nää tosiaan oo ihan ratarunkoja.