Roskalavahavainnot, pyörähylyt ym

Sorrut joka tapauksessa, eli go for it.

muffirunko-Pösö, ooh <3

Ei kyhjötä enää. Hölkkäilin tuota kautta kotiin ja pökötti oli jo lähtenyt parempaan kotiin.

No viddu, piti hakee kuha kouluhommat loppuu.

tämmöinen lojui tuossa Mäkelänkadulla:

https://farm6.staticflickr.com/5597/15438604128_487ce2b363_b.jpg

sinkuloitu GT:n puolikas siis kyseessä.

Katoin että toi on se afan.

ei vittu. toin on mun

ollu kaverilla lainassa…

Shiiiiiieeet

no hitto…
tuossa isonniitynkadun x mäkelänkadun risteyksessä se lojuu, joten käy korjaamassa pois, jos et jo käyny.

mä näin muutama päivä sitten kun jotkut nuorisolaiset ajeli tolla

mikko.k - 17:35, 26.10.2014 » mä näin muutama päivä sitten kun jotkut nuorisolaiset ajeli tolla
todnäk frendin pikkuveli asialla. halusin tosta kyllä eroon mutta en ehkä tällä tavalla. soittelen vielä frendille tai sit käyn pihdeillä hakemassa
mustAfa - 18:37, 26.10.2014 »
mikko.k - 17:35, 26.10.2014 » mä näin muutama päivä sitten kun jotkut nuorisolaiset ajeli tolla
todnäk frendin pikkuveli asialla. halusin tosta kyllä eroon mutta en ehkä tällä tavalla. soittelen vielä frendille tai sit käyn pihdeillä hakemassa
ei se lukossa tuohon tolppaan ollut eli kanna pois vaan.

juuh elikkäs

http://instagram.com/p/uoA_uGwo6q/?modal=true

Meidän taloyhtiössä merkattiin eilen pihalla olevat pyörät varoitusnauhalla, ja tarkensivat että 28.11. asti aikaa ottaa pois varoitusnauha ja viedä pyörä talvisäilöön kellariin tai pyörä menee kaatopaikalle. No vaimoke kyseli, että voiko 28.11. käydä hakemassa sieltä itselleen pyörän ennenkuin menevät kaatopaikalle, mutta ainakin itselläni tuntuisi pyörän ottaminen tällä tavalla vähän väärältä, elleivät satu iskemään roskalavaa sisäpihalle, johon pyörät heitetään.

Kuitenkin kuukausi on aikaa huomata ilmoitus ja asukkailla pelastaa pyörä, mutta silti. Mielipiteitä?

täällä on aiheesta puintia myös. itse odotin roskalavaa, mut myöhemmin karma varasti kyseisen pyörän.

Vähintään kuukausi ennen piti ilmoittaa ja siivouksen jälkeen poistettuja pyöriä täytyi pitää väliaikaistallessa vähintään kaksi kuukautta.
Jotenkin tolleen ne ohjeet meni. Googlaile vähän neuvoja ja pistä taloyhtiön hallitukselle tiedoksi. Ainakin Kaupunkifillarilla oli joku hyvä ohje.

tässä siis tuo ohjeistus:
http://www.hepo.fi/2014/03/07/hylatyt-pyorat-taloyhtioissa-ohjeistus/

Nää on näitä rajatapauksia, mutta Pikkukosken uimarannan pyörätelineillä ollut ainakin pari kuukautta hievahtamatta Madonna mixte. Ihmeen kaupalla säästynyt vandaaleilta ja osarosvoilta. Tuli vaan tänään mieleen kun meni ohi ja ekat lumet oli sadellu päälle, että kohta tulee lumiaurat sen murjomaan ja keväällä Lassila&Tikanoja noutamaan.

Itselle tuli uusi kulma tähän asiaan liittyen viime viikolla. Keräsin n. viikko sitten metsästä koulun läheisyydestä bmx-rungon talteen, kun ajattelin sen säilyvän paremmassa kondiksessa minun hallinnassani siihen asti kun vien sen poliisilaitokselle löytötavarana. PErjantaina ehdin kotikonnuille sellaiseen aikaan, että poliisilaitos oli auki, kävin siellä esittämässäni asian ja virkailija kysyi ensimmäisenä onko runko 20 euron arvoinen. Mietin hetken ja sanoin, etten tiedä. Runko lienee joku halpis, päätellen quill-stemmistä yms. Ei ottanut runkoa vastaan ja nyt se on minun hallinnassani. Ajattelin odotella hetken, josko kaupungin oman fb-ryhmän välityksellä löytyisi rungolle omistaja. Jos ei, se jäänee minun hallintaani.

Velodromin parkkiksen nurkalla seisoo jätelava metalliromulle, jossa vannoutuneelle rata-ajajalle pari kylttiä vaikkapa oman pajan sisustuselementeiksi: