Rönsyily yksivaihteisista pahasta?

“Ride as much or as little, or as long or as short as you feel. But ride.” ~ Eddy Merckx

Sopii jotenkin tähänkin aiheeseen, sillä maailmassa on taustakohinaa ja lokerointi on hanurista. Tietty, jos ei joillain ole mitään lahjoja zenin suhteen, niin se on sitten voi voi…

yksizen.net

Olkoot niin tai näin niin lopettakaa nyt saatana jo mun puolesta voidaan nyt antaa asb:n olla oikeassa ihan sama! Ei jaksa lukea edes tän otsikkoa tuolta etusivulta!

(joo ei oo sanasta sanaan, mut en jaksa etsiä missä noin sanoit)

Miks vitussa? Häh! Ne voi ottaa pois ennen sen ekan kuvan ottamista!!! Ootko vajakki vai ootko muuttanut kantaasi???

I’m with asb here. Foorumin nimi on: yksivaihde.net.

Oman vapaamielisyyden korostaminen tässä nimenomaisessa asiassa on halpahintaista irtopisteiden keruuta. Ja oletetusta zenin puutteesta vinoilu on ehkä maailman väsyneintä.

Pointtini: Tätä monen niin kovasti toivomaa rentoa rönsyilyä tulee jatkossakin tapahtumaan ihan itsestään, ilman sen suurempia effortteja. Sen sijaan yksivaihteen pitäminen fokuksessa (vaihdepuhtaana) vaatii jatkuvaa ja väsymätöntä työtä. Muuten uhkaa anarkia, sotku, lopullinen alennustila ja kadotus.

Mielestäni.

Minusta taas moinen rajoittuneisuus ja koko homman vain yksivaihteisiin rajaaminen on kenties väsyneintä ikinä, ja suursiivouksen tullessa kyseeseen se kaikki muu sössötyspaska saisi olla ensimmäisena tulilinjalla tämäkin viesti (ja -ketju) mukaanlukien.

Toisaalta mulle ihan sama. Mä pidän kaikenlaisista fillareista, enkä ymmärrä miksi joku ei niistä pidä.

^^aika hyvin sanottu.

jukkas - 11:50, 10.3.2014 » ... YV - on aikoinaan yritetty varjella vaihdekorvakkeiden turmiolliselta vaikutukselta ...
Mika K - 14:06, 10.3.2014 » Mä pidän kaikenlaisista fillareista, enkä ymmärrä miksi joku ei niistä pidä.
mistä te näitä vedätte?

Kokemuksesta?

no ok, jos kyse oli vain siitä, et jotkut ei tykkää samoista pyöristä kuin sinä, niin miten se liittyy tähän topikkiin ja foorumiin?

mielenkiintoisempaa olisi tietää kuinka monella nykyinen linjaus vaikuttaa itse harrastukseen, oli se sitten speksaaminen tai ajaminen, eli onko jäänyt eka vaihdepyörä materialisoitumatta koska et voi keskustella siitä täällä ja fooruminvaihto ei yksinkertaisesti kiinnostele.

^vittu et on heikko ihminen jossei voi harrastaa jotain koska internet ja yksivaihde forumi. Nyt vittu oikeesti hahahah. Skarpatkaa.

ununu - 12:33, 10.3.2014 » musta nykyinen käytäntö on hyvä eli kuka tuntee modet, saa postata vaikka vaihde-aman. olen tosissani.
oliko tähän jotain lähdeviitteitä laittaa kans?

*joku sano joskus jotain tollasta jossain

saatoin myös huijata & puijata kun sanoin olevani tosissani

Speedgovernor - 14:22, 10.3.2014 » ^vittu et on heikko ihminen jossei voi harrastaa jotain koska internet ja yksivaihde forumi. Nyt vittu oikeesti hahahah. Skarpatkaa.
väitänpä, että vaikutus on silti laajempi kuin luulisi koska aika moni newgenistä ilmeisesti on aloitellut yksivaihteisella/yksivaihde.netillä

enpä ole itse enää suuntaan tai toiseen kallellaan korvakepolitiikan suhteen.

henkilökohtaisia totuuksia:

olisi kiva tuutata joitakin vaihdepyöriä tänne
olisi kiva yytsiä joitakin vaihdepyöriä täällä

ei olisi kiva tuutata kaikkia vaihdepyöriä tänne
ei olisi kiva yytsiä kaikkia vaihdepyöriä täällä

aion tuutata pari vaihdepyörää tänne
en aio luukuttaa vaihdekamaa täällä

Kaikille tasapuolisesti jos ahdistaa niin kovasti.

Aika hyvä argumentti.

ununu - 14:27, 10.3.2014 » aika moni newgenistä ilmeisesti on aloitellut yksivaihteisella/yksivaihde.netillä
suoraan asiaan kulkematta kayapon kautta mun mielestä vaihteiden sorsimisessa TÄLLÄ foorumilla ei oo mitään yhteistä sen kanssa ettei tykkäisi vaihteista tai että olisi jotenki kapeakatseinen ja ahdasmielinen ja konservatiivi niinku ChainTug tuolla väittää
Mika K - 14:06, 10.3.2014 » Mä pidän kaikenlaisista fillareista, enkä ymmärrä miksi joku ei niistä pidä.
En ymmärrä mitä ajat takaa, joten oletan että halusit sanoa "Mä pidän kaikenlaisista postauksista, enkä ymmärrä miksi joku ei niistä pidä."

Myynti/ostopuolen ymmärrän ettei kaupata vaihdepalikkaa ja tukita sitä osiota.
Muuten vaihdepyörät kohtuullisessa määrin jeppis.

Pyörä ku pyörä.

Jii - 12:35, 10.3.2014 » Relax man it's just a bike. --- en näe ongelmaa siinä että [i]samanhenkisten[/i] ihmisten keskustelupalstalla postaillaan kaikenlaisia polkupyöriä. --- Mieluummin mä kuitenkin tänne postaan vääränlaisia pyöriä kuin f-lehden palstalle jossa koen olevani vääränlainen ihminen verrattaessa muihin siellä pyöriviin.
Tämä.

E: Ja tämä:

DanielBraun - 14:34, 10.3.2014 » Myynti/ostopuolen ymmärrän ettei kaupata vaihdepalikkaa ja tukita sitä osiota. Muuten vaihdepyörät kohtuullisessa määrin jeppis. Pyörä ku pyörä.