Rönsyily yksivaihteisista pahasta?

Olipa h…tin vaikea keksiä otsikkoa…

Hikky - 10:24, 10.3.2014 » :( . Ymmärrän kyllä asb:ia vaikka olen myös newbie-aloittelija, aika pahasti rönsynnyt nää jutut pois yksivaihteisista kun niihinhän tämän foorumin pitäisi keskittyä. Varsinkin eri kuva-topsuissa on ollut vaihteet vähän turhan vahvana lähiaikoina.
Onko niin, että LFGSS:ääkin - siis saittia, jonka nimi huutaa yksivaihteisen ilosanomaa vähintään saman verran kuin YV - on aikoinaan yritetty varjella vaihdekorvakkeiden turmiolliselta vaikutukselta vai onko (kansainvälinen) porukka siellä ollut alunperinkin [s]vapaamielisempää[/s] avarakatseisempaa vai pelkästään enemmän ajastaan jäljessä kuin täällä Utopiassa?

Muuten en ole LFGSS:ää seurannut mutta myynti-ilmoituksissa on ainakin kaikenlaista osaa sulassa sovussa.

Suojautumatta skeidamyrskyltä, tietynlainen periaatepäätös Yksivaihde.netissä oli muutama vuosi sitten kun etusivu täyttyi kaikenmaailman positronpaskeen ja vaihdekonversioista purettujen osien hustla-ilmoituksilla, tämä päätös ilmeisesti kieroutui ja jäi elämään tietynlaisena vaihdekieltona.

Itse en näe vaihdepyörien ja erityisesti vaihdePYÖRÄILYN diggailua keskustelufoorumilla minään ongelmana.

Näin itse näin/näen mikä oli/on homman nimi.

Mielestäni jonkinnäköinen rajaus on hyvä olla, oli kyse sitten mistä tahansa foorumista. Vaihdepyörille voisi olla oma lankansa, tällä hetkellä niitä tuntuu tulevan vastaan vähän siellä sun täällä.

http://www.monivaihde.com/

Se, että joku on liian laiska tekemään tunnareita jollekin toiselle foorumille, ei ole perustelu heittää vaihdepaskaa kaikkien muiden silmille.

Kokemus on osoittanut, että harmaa alue ei oikein toimi tässä asiassa. Aina löytyy joku vitun Top Dogi, joka kuvittelee, että koska 1st gen Kayaposta on kiva tehdä legendaarinen OG ysärisinkula, niin kaikki pyörät, joissa on oikeassa järjestyksessä kirjaimet A, K, O, P ja Y, on hyvä postata tänne.