Rojekti: Rujo Rossin Revolution

munakorva - 15:12, 11.6.2015 » millä [b]hoonasit[/b] satulaputkee???

^ & ^^ Bilteman 2-jalkaisella jarrusylintereihin tarkoitetulla hoonaustyökalulla.

noniin. oon miettiny ton kokeilemista, mutta toiset ne vaan toimii!

OStin munez 28mm pyöreän teräsharjan että jos ei pahasti ahdista tolppa, niin voit lainata :smiley:

oon mä harjoilla harjaillut, hoonit kiinnostaa. Kiitos anyway TOP DOG B)

Ei paras kuva mutta halusin kertoa että herätin tämän kuolleista. Ollut seinällä/pöydällä koristeena näemmä viimeiset 7 vuotta. Porasin korvaketta isommaksi ja laitoin dropout saverin, niin nyt tämä sai vaihteet takas. Parts bin kasaus ja osasarja on sekalainen kattaus 105:aa, Ultegraa, Dura-Acea, Tiagraa ja Soraa omasta stäshista. Kivasti kulkee ja saa kulkea niin kauan kunnes runko hapertuu särki.

Ainiin, kuumottava vanha 313g kokohiilarinen 1" keula vaihtui toiseen rottahiilarikeulaan mutta siinä sentään teräsruoto. Kiitos Afa.

6 Likes

Teräsruodollinen rottahiilarikeula kiinnostaa. Kasvaispa vastaavia joka pensaassa.

Laitoitko sen WheelsMFGn dropoutsaverin? Se on kyllä hemmetin hyvä piece.

Ja miksen ostanu niitä Cosmicceja kun aikoinaan tarjosit? Pärk

En tiedä saverin merkkiä mut just sen näkönen piece.
Joo harmittaa muakin että aikoinaan menin myymään. Ois sopinu kirkkaaseen buildiin hyvin.
Tossa nyt kiinni himoitsemasi(?) Shimano 600 kierteetön ohj.lakru.

Aah, ei hätää! Meikä löysi sellasen laakerin :blush: Tai itse asiassa oon himoinnu sitä yläkupin suojaa jolla saa konvertoitua 6500/7410 laakerin kierteettömäks. Hustlasin ittelleni 7410 laakerin ja sellasen suojan eBaystä ilmaseks disputen kautta :sunglasses:

1 Like