Road Rage - tarinoita liikenteestä

Naureskelin aamukahviini tässä kun hoksasin, että fiksikuskit keskustelee siitä, miten jarruoletetut pyöräilijät eivät pysähdy kun on kerran vauhtiin päästy.

6 Likes

Naurattaa myös kun Tsadilaiset on sitä mieltä että siellä on paska pyöräilyinfra.

On ollut hyvä zen pitkän aikaa mutta tänään flippasin puhelintaan tuijotelleelle autoilijalle niin että pysähdyin minuutiksi huutamaan sille vittusaataanaa kun se pysäköi ja nousi autosta.

2 Likes

En tiiä kusipäitä ollaan kaikki

eiks noi vitun autoääliöt oikeesti muka tajuu että se pyöräkaista on poikki.

8 Likes

Näemmä vasen kaistakin on mihin alumiiniarkulla mahtuu ihan hyvin ja pääsee tarvittaessa ohittamaan. Mut pyhän vihan tunteminen on vaan niin paljon kivempaa.

Meklun alusta on käsittääkseni tohon paikkaan 1.5km, mutta näin nää asiat koetaan.

3 Likes

Oon vieläkin tos odottelemassa ku tos risteyksessä on nyt auto niin en pääse ikinä etenemään.

:frowning:

3 Likes

Ei aleta jakamaan noita Facebookin öyhötysryhmien viestejä eihän…

Eipä tullut sen kummemmin eilen raivottua, lähinnä sellaista epäuskoista mutinaa omaan partaan. Onhan sekin saavutus että ajaa pyöräilijän eteen kaksi kertaa noin 20-25m matkalla. Näin kävi eilen Riihimäellä, eka eteenajo nuorehkolla naisoletetulla oli kaupan pihasta kolmion takaa, Skoda seis suojatien päälle kun joutui odottamaan vasemmalta tulevia autoja. Mä näin jo kaukaa että toi ei todennäköisesti mua noteeraa, otin reilusti vauhtia veks ja sillä vältettiin törmäys, mun matka jatkui suoraan ja käsimerkkiä näyttämällä käännyin vasemmalle suojatielle, tämä sama Skoda tuli samaan suuntaan ja ajoi kolmion takaa eteen toistamiseen.

1 Like

Juu ei noin yleisesti, mutta käsitin että Iiro oli täs ite kuvassa. Tälle antaisin ehkä poikkeusluvan. Tai siis jos ite pääsisin kuvaan niin leuhkisin sillä ihan hitosti.

12 Likes

Hämmentävää toimintaa kyllä tuolta jalankulkijan monottajalta. Tulee mieleen se joitain vuosia takaperin (ainakin) Munkka-Otaniemi välillä pyörinyt kuski, joka latasi ainakin yhtä autoilijaa turpaan syytettyään tätä perusteetta väistämisvelvollisuuden rikkomisesta ja uhkaili paria työmatkatempossa ohittanutta pyöräilijää väkivallalla. Jos en ihan väärin muista, sama kaveri myös jahtasi haittaisänmaallisten Marco de Witin jonnekin Hesburgeriin.

Omaa sisältöä: ajelin Triplan alta pohjoiseen ja autoilija tuli kolmion takaa puhelintaan katsoen eteen, tuijotti silmiin ja ajoi pois. Luin tilanteen jo kaukaa joten oma vauhti oli hidas. Ärsyttää että tuo on niin arkipäiväistä: kevyelle liikenteelle ei suoda inhimillisyyttä, vaan haavereiden välttäminen vaatii jatkuvaa tarkkailua ja täydellisyyttä. Lapsukset ovat sallittuja vain autokuskille.

9 Likes

On kyllä ihan megavaikeaa inhota ihmistä joka jahtasi haittaisänmaallisten de Witin Hesburgeriin, mutta yritän!

12 Likes

Turkulainen huomaa muutoksen noin vuosikymmenessä tuohon risteyksen väistämisvelvollisuuksiin :wink:
Nääs tuo risteys on ollut liikenne ympyrä vain muutaman vuoden.

1 Like

Täytyy todeta jatkeeksi, että Iiro itse kommentoi ryhmässä erinomaisen asiallisesti asiaan. Mitä ei toki öyhöttäjäryhmän öyhöttäjistä voi sanoa.

3 Likes

Kyl aina saa postata jos kusipäisten pyöräilijöiden bongausryhmään pääsee ja saa nimen kusipäiden kusipää 🫶🏻

10 Likes

Se on jo numero viis :call_me_hand:t2:

4 Likes

Pitäis kyllä masinoida sellanen kusipäisten pyöräilijöiden invaasio tonne bangausryhmään :joy: Hyvin suunniteltu ja Hesariin vinkattu.

2 Likes

Olen ymmärtänyt, että tällaisia on ollut jo. Siellä taidettiin siivota porukkaa aika paljonkin jonkun tällaisen jäljiltä. Toki asiallisesti keskustelevat pyöräilijät ovat saaneet jäädä, vaikka moni ryhmässä näyttää vastustavan. Siis vastustavan niin pyöräilijöitä kuin järkevää keskusteluakin.

1 Like

Noo mulle tuli kuukauden bännit tosta :smiling_face_with_tear:

bännit mannerheimintieltä, good vetäing

3 Likes

Aisssss… Herkkiä ovat nuo bongaajat.