RIIHIMÄKI! tarvitsen apuanne

elikkäs pomminkestävän open pro + miche + dt comp takakiekon loppuromahdus jatkuu.

tarvitsen 288mm puolia ja haka-avaimen. lähdin tätä jotain 2850 pitkin 30min sit hyvinkäältä ja meen kohta siihe yhtee baariin riksussa mis on se mökki pihassa tai oli viel 2002 jossa pysty vessas nojaa otsal tyynyyn ja murjotan siellä.

pelkkä haka-avainkin riittää, pinnoja on toistaseks poikki vaan yks.

Eei kannata mennä riihimäelle. Peloittava paikka. Jaxuhali epäonnesi johdosta. Otan ryypyn murheeseesi.

Vitu,mulla olis mutta hyvinge&alko.

Fuckkkkkkk ja se paikka mistä puhuin oli pilkun terassi, jota ei ole. Nyt olen daddys pub. Voi vittu!

45 km määränpäähän… Meniskö kevennetyllä 31 pinnasella hattulaan asti?

ex-Tikkurilan Ajomies, nykyinen Hikiän Ajomies Eppu asuu noin 12km päässä, ota koodia sinnepäin.

Kyselin juuri ajomiehen whereaboutsit jos saisi parit spöykzit ja haka-avainta. Kyllä tästä toki parolaankin ajaa, mutta tuo vitun paska räjähtänee lopullisesti keskellä ei mitään minun tuurillani.

Tosiaan ykkösprioriteetti olis se haka-avain, sit saan ton wobblen vittuun.

<3 Elikkäs hikiälle →

perillä ja elossa, tuhat kiitosta ajomiehelle!

Hienoa, että apu löytyi… Me oltiin itse ajelemassa just samoihin aikoihin, joten nyt vasta huomasin että olit ongelmissa täällä.

Oltiin jopa samoihin aikoihin ajamassa Hyvinkäältä Riihimäelle, mutta valittiin tie 130. Arvottiin tuota samaa radanvarsitietä…

Funk - 21:30, 8.6.2013 » Hienoa, että apu löytyi... Me oltiin itse ajelemassa just samoihin aikoihin, joten nyt vasta huomasin että olit ongelmissa täällä. Oltiin jopa samoihin aikoihin ajamassa Hyvinkäältä Riihimäelle, mutta valittiin tie 130. Arvottiin tuota samaa radanvarsitietä...
130 never vittu again saatana. vittu minä vihaan sitä.

Hieno homma, että apu löytyi.