Reynolds Ouzo Pro vs. Alpha GS20

Olen esittänyt tämän kysymyksen muuallakin, mutta koska kuulen mielelläni muiden kokemuksista, postaan täälläkin.

Hommasin CRC:stä Principian maantierungon. Kuvauksen perusteella pakettiin kuului vain kiekkoteline, mutta kun lähettisetä äsken paketin toimistolle toimitti, pahvilaatikosta löytyi myös Reynoldsin Ouzo Pro -hiilikuituhaarukka. Tämä tietysti kiva yllätys, mutta koska olin runkoa varten jo eBaysta edullisesti Alpha GS20 -haarukan hommannut, nyt pitäisi sitten tehdä päätös siitä, kumpaa haarukkaa runko saa.

Ymmärtääkseni Reynolds on aika laadukasta tavaraa, mutta Alpha ei ainakaan paperilla häviä Ouzolle. Esteettisestä näkövinkkelistä katsottuna Reiska miellyttää hieman enemmän, mutta, no, en mä tiedä.

Onkos foorumilaisilla kokemusta kummastakaan ruokailuvälineestä, varoittavaa tai positiivista?

Testaa molempia, jätä itsellesi parempi runkoon?

Noinhan se tietysti kannattaa tehdä.

Ajattelin vaan ensi alkuun, jos toisen olisi jättänyt pätkimättä. Mahdollista jälleenmyyntiä kelasin.

No ei sitä kai ihan loppuun asti tarvitse pätkiä. Jätät spacertilaa viis senttiä ja lykkäät vaikka expanderin kaulaan, ettei tartte käpyä uhrata.

Otat kevyemmän.

asb - 10:07, 29.6.2010 » Otat kevyemmän.
Todellakin! Se on grammahommaa, speksaaminen!

Mutta joo: tässä mikään kiire. Tiagraa löytyy joitakin osia, mutta ei oo tietoo, millon on kaikki kasassa. Futuurikauppaa.

Otat Reynoldsin, koska se on Reynolds, eikä mikään Taiwanin ihme.

valitse musta hevonen

Teemu - 14:43, 29.6.2010 » Otat Reynoldsin, koska se on Reynolds, eikä mikään Taiwanin ihme.
Voimallinen pointti!

Update:

Alphan haarukka painaa mun vaa’an mukaan lyhentämättömänä 331 grammaa. Reiska on samalla laitteella punnittuna (ja lyhentämättömänä) 376.

Valmistajan mukaan GS20 painaa 370 grammaa. Pitäisikö mun uskoa, että lafka on todella varovainen arvioissaan, vai onko todennäköisempää, että ostamani ruokailuväline on viallinen?

Jotenkin pelottaa ajatella, että tuolla ajelisi.

EDIT:

En lukenut ohjeita. Alphan haarukoihin pitää näemmä ujuttaa mukana tullut pätkä alumiiniputkea, johon on asennettu valmiiksi tähtimutteri. Nämä lisäkilkkeet (ja jarrumutteri) lisäävät painoa 26 grammaa. Tekee siis yhteensä 357.