Remankeli-kierrätyskorukauppa on auki!

EDIT 12.8.2021
Remankeli-korut löytyvät nyt uudesta kaupasta: www.remankelikoru.fi

Terve Oulusta!

Haluaisin esitellä teille pienen Elokuje-yritykseni Remankeli-korusarjan. Valmistan korut ja rusetit käsityönä jo parhaat polkunsa rullanneista pyörän ketjuista ja sisureista. Robustin- ja räyhäkänkauniita ranne-, korva- ja kaulakoruja sekä mirrejä myyn verkkokaupassa osoitteessa Elokuje Holvi Shop. Itse nettisivut sain valmiiksi tällä viikolla: Elokuje

Olen itse fättikuski ja nyt uutena tulokkaana harrastusteni listalla on cyclocross.

Teen koruja myös mittatilaustöinä.

Kaikki kommentit ja ideat ovat tervetulleita! Uusia malleja pulpahtelee päähän tasaisesti, ja koitan parhaani mukaan saattaa ne liveksi ja myyntiin. :slight_smile:

t. Anne / Remankeli by Elokuje

insta: @elokuje @elov_anne

https://www.elokuje.fi/wp-content/uploads/2018/08/landing03.jpg

Rusetti ois kyl aika classy :). Peukkua!

pedAlex - 13:49, 18.10.2019 » Rusetti ois kyl aika classy :). Peukkua!
Heh, tein joskus korsetin ja käsilaukun sisureista. Hitto mitä puuhaa :D
1 Like

Mie peukutan tätä hommaa isosti. Mutta mulla on niinku lusikkani sopassa mukana. Eli tunnustan sotkeutuneeni Remankelihommiin parisuhdesuhteellisella tavalla ja tykkään siis henkilöstä Anne monitahoisesti. Toisinaan puran ja putsaan ketjuja, saatan jopa mallipoikana esiintyä jos pyydetään. Onneksi vain ranne tai kaula näkyy. Ruukaan huoltaa silloin tällöin tuttujen ja tutuntuttujen pyöriä ja silläpä materiaalia on Annelle tullut kerättyä, ja ideoita käytetyn/kuluneen materiaalin suhteen myös yhdessä katseltua.

Meillä on myös kahden hengen CC Remankeli pyöräilytiimi ja meikäreikä ilomielinen yksivaihdepyöräilijä. Anne ajelee edelleen vaihdepyörillä, mutta se voi vielä joskus muuttua…
Tämä ny oli siis tällainen mainoslause tms. jne. Saatan spämmätä ketjua vaikka kuvapostauksilla välillä meän tekemisistä mainitun kaksihenkisen tiimin tiimoilta.
-harri

1 Like

Mukavaa ja hyvää tekemistä!

Kiitos! :slight_smile:

Sisurikorsetti on jo melko kinkyä! :smiley: Mutta ompelukoneen kanssa sais kyllä vaikka ja mitä aikaan. Suomessa on ainakin yksi laukkujen ja isompien sisurituotteiden tekijä. Minä pysyttelen vielä näissä pienemmissä tuotteissa.

1 Like

Tätäkin sorttia löytyy:

https://www.elokuje.fi/wp-content/uploads/2019/10/IMG_3762.jpg

Pitkästä aikaa päivitystä tännekin.
Uutta Remankeli-kaupassa:




www.remankelikoru.fi/c/korvakorut/sisurikorvakorut

Ja ne rusetit:


www.remankelikoru.fi/c/rusetit

t. Anne Oulusta

7 Likes