Rapha-kimppatilaus III?

Niin oisko? Muutama artikkeli kiinnostaisi.
Editoin topikin nimen.

HUOM! KATSO TÄMÄ:
Rapha-kimppa III: lopulliset tilaukset tänne!

marlon - 14:03, 10.5.2010 » Kaksi edellistä kimppaa vetäneenä lupaan kysyä alennuskoodia jos merkittävää kiinnostusta löytyy. Jos saa pyytää niin vastaukset tähän lankaan viikon sisään ja ilmoittakaa myös arviotu ostosummanne. On helpompi kysyä alennuskoodia kun tietää suurin piirtein koko oston massiivisen eeppisyyden.

Mua kiinnostaisi noi niiden housut. Mutta jos noin paljon alkaa byysistä makselemaan, niin kiinnostaisi kuulla kokemuksia niiden kestävyydestä. Kommentteja? Kestääkö hanuriosasto oikeasti fillarointia? Ja mihin kaupunkiin tää kimppa on siis tulossa?

Kaksi edellistä kimppaa vetäneenä lupaan kysyä alennuskoodia jos merkittävää kiinnostusta löytyy.

Jos saa pyytää niin vastaukset tähän lankaan viikon sisään ja ilmoittakaa myös arviotu ostosummanne.

On helpompi kysyä alennuskoodia kun tietää suurin piirtein koko oston massiivisen eeppisyyden.

Joku kesäjersey ja tyttöystävälle ehkä myös sellanen ja ehkä vielä jotain => 200-300€. Niin ja jos ale hipoo jotain 25% luokkaa, niin myös kesäpöksyt alkaa kiinnostamaan… ja kun tarpeeksi niitä sivuja selailee niin ollaankin jo oikeasti 450€:n tienoilla.

Mä voisin 60e:n merinopaidan ottaa.

Näköjään alennus oli edellisessä kimpassa -20%. Jos samaan pääsee nyt niin arvioisin omaksi loppusummaksi 450€ ennen alennusta.

Nostan tämän vielä kerran ylös kun vaihdoin otsikon vähän helppotajuisemmaksi.

Hola! Meikä vois lähteä mukaan parilla itemillä jos toi ale-homma natsaa:

-Rapha Cap - size medium, black, black stripe 30e

-Country Jersey - size large, black 105e

No kun niitä nyt niin auliisti on tässä kehuttu ja JOS toi 20% alennus natsaa niin mulle housut, koko 32" ja mustat kiitos! 170e kustantavat ilman alea.

Jos alennus tosiaan saadaan, ainakin Stoaway-takki kiinnostaisi (musta & M)! (Jos jollain on huonoja kokemuksia tuosta tai kokemuksia halvemmasta & paremmasta, privaa kiitos :wink:

Jos alet nousee tuosta 20%, saattaa muutkin artikkelit toki kiinnostaa!

Alustavasti siis 185e kiinnostuksella mukana.

Kahdella edellisellä kerralla oli 20% alennus, lähetys tuli myös kuluitta.

Alkais tonni olemaan kasassa.

Jos alet toteutuu niin:

  • Long Sleeve Shirt, Medium, Blue, 100 eur

Jos kimppa vielä auki niin ilmoittaudun mukaan! Merino Boxers 1kpl, koko M, Black. hinta sivuilla 45e…

Tämä ei ole ihan vielä kimppa, alennuksen toivossa vasta kartoitellaan mahdollisen tilauksen kokoa.

Meitsi on mukana jos tuo ale toteutuu, Fixed gear shortsit mustana ja kokoa 32" joille varasto näyttää vihreää valoa. Ovh byysillä 135e.

Jeps, jos ale onnistuu niin mäkin messissä. Artikkeli ois itse asiassa sattumalta sama kuin edellisellä, eli fixed shortsit 32", mustana.

^^^OK, Eli jos toteutuu niin olen mukana yllä mainitulla.

mä lisäisin tilauksen eeppisyyttä ovh 220 e:llä: blue short sleeve shirt L & fixed shorts 36" black.

Uusien laskujen mukaan 515€ ennen mahd. alennuksia… no toivottavasti tästä tulee niitä!

Uusi naama, Rapha-kimppa kiinnostaa. Tuotteena olisi XL Rapha Polo, ovh. 100€, sekä alelaarista XL Fixed Shirt, Brown, ovh. 60€.