Raparossi Cyclocross Cup (TRE)

Joo ihan hirveetä oli alusta loppuun. Ens kerralla uudestaan.

hyi en tuu kyl paitsi seuraaviin joo

Noin niin kuin sivusta seurattuna oli kyllä hyvän näköistä menoa! Ens skaboihin mennessä tiukka kuntoutusohjelma ja lähtöviivalle mukaan.

Pari kierroshassia sattui tuohon koska en olut varma mikä numero meni ohi ja kirjasin seuraavalla kierroksella sit kaksi kertaa. Luulisin kuitenkin että Miikkankin kierrokset ovat oikein. Valitukset kirjallisena Stockmannin herkkuosastolle otsikolla “juustoni oli homeessa”.

Kiitti kaikille ja erityisesti MikkoVee!

Siitä kuvat.
Saa käyttää ja levittää sosiaalimedioissa eikä tarvitse mainita kuvaajaa yms.

Noniin hyvät rossin ystävät, viikko aikaa valita sopivat eväät seuraaviin raparosseihin. Luvassa puistokrossia. Hö hö höö.

Ainii, löytyiskö ajanottajaa, tuon talkoojuomat… sinällään helppo homma tuolla vpcx-timer appiksella.

Ilmotan vaikka ei kysyttykkään mut mun huoltojoukot/kuvaaja ei pääse ajanottajaksi. Ite tuun olihan sen verran hauskaa viimeks.

emmä siitä hauskasta tiiä mut kai sitä taas

Panokset kovenee. Ajanottajalle vinkkupullo. Tulkaas joku.

Jos ei muita joutavia ole, niin mä voin olla ajanottaja. Ja ihan voin tulla ilmaseks, et voit juoda vinkut ite :D.

Mahtavaa JeeJee!

Tämmönen rata. Lauantaina klo 13 alotellaan.

karttalinkki

Todellaki.

Pärjäiskö etujarrusinkulalla hengissä?

mää jäin viimeks jarruttomalle fiksille

Huikeeta! Pittää hoitaa tänään tuo tankkaus huolella niin jaksaa taas kantaa konkelia mukana. :smiley:

Ai että! Skedeparkon poolia vaille täydellinen rata. Harmi vaan että huomenna on akateemisia velvollisisuuksia.

JeeJee, haluuks ajaa kuitenkin? Pukkaa flunssaa, voin siirtyä kellohommiin. Ainiin, ottakaan euron kolikoita mukaan, tuon evästä.

Kärsin alkoholin nauttimisen aiheuttamista vieroitusoireista joten siirryn myös toimitsija-aitioon.

Tota tota. Löytötavaraa yhet ajolasit. Luulen tietäväni kenen mutta ei hajuakaan foorumitunnuksesta. Laitaks mulle yyveen tai 0505759266.

Tuloksia laitellaan kun satunnaislukugeneraattori on pyörähtänyt loppuun.