Randonneur-kimppa HKI

barbarasta. tuli expressinä £4 lisähinnalla. TODELLA nopeesti joka tapauksessa. Paikallisen yritäjän ois melkein saanut tuossa ajassa vastaamaan puhelimeen…

Ah joo maksoin. Oliko niin ettei huomenna ole barbababan noutopiste auki? lauantai oon menossa eikä varmaan ehdi.

pikaisesti piipahtamalla ennen kolmee saattais saada gummit lunastettua.

laitan siis kuriirin noutamaan kolmen maissa. soittelen viälä sit tarkemmin ajasta.

Kuumottava portfoliodedlain tiistaina, jää nähtäväks kerkeenkö stadiin. Onko haittaa jos ne asustaa sun hoteissa hetken, vai pistetäänkö tyttöystäväexpress liikkeelle??

basti, onnistuu. millos sun mulle tilaamat randonneurit saapuu? laita muuten maksutiedot tulemaan kans, niin siirrän sun mulle laittamat rahat takasin ja vähän päälle.

jaa, tilasin ne varmuuden vuoks mutsin osoitteeseen, kun en laiskana lapsena ole saanut kesän asunnottomuuden jälkeen muutto-sun muita ilmoituksia tehtyä. Soita siis mutsille. Eiku, soitan sille huomenna onko pakettilappuja näkynyt.

Bastin randonneurit on Tonilla ja Tonin randonneurit Bastin mutsilla?

…tajusinks mä oikein vai sekottaaks nää ksylitolivicksit muutakin kuin vatsan :stuck_out_tongue:

Eiku ei ne oo välttämättä vielä bastin mutsilla…

Mut katsos väreissä on eroja ja tiedät hyvin, minkä väriset niiden kumien tulee olla?

tulikin muuten mieleen, kun ynnäilin gummien määriä yhteen, et mulla on selkeesti 2kpl 28mm randonneureja liikaa. kuka haluu ostaa. hinta 18€/kpl (kuittaa nuo bastin diilaamat)

Kotka on saapunut pesään mutsille.

Ylimääräisetkin Rändönnöörit myyty.

tänään taas noutopiste auki 14-16 ruoholahdenkatu 8:ssa. Soita alhaalta o4o8494261, niin homma hoituu.

tnts - 7:55, 12.9.2009 » tänään taas noutopiste auki 14-16 ruoholahdenkatu 8:ssa. Soita alhaalta o4o8494261, niin homma hoituu.
voisin tulla käväseen...

saako näitä nykyään enää käytännöllisemmässä, valkoisessa värissä mistään järkevillä postikuluilla ja onko kukaan stedannu 8barilla?

ununu - 6:54, 12.4.2010 » saako näitä nykyään enää käytännöllisemmässä, valkoisessa värissä mistään järkevillä postikuluilla ja onko kukaan stedannu 8barilla?
tähän vieläkään ratkaisua?

Parhaat renkaat ikinä, kiitos pikakimpan järjestäjälle.