Njuuja,tollasen bongasin.
ajamaton runko,ehkä toi on yhekskyt luvun alkupäästä?
Ollut joskus sen verta kasassa että kiekot on ollut,ja keskiö mutta laakerikupitkin on vielä ajamattomat,eli tää on aika siistikuntoinen,joka hiukan harmittaa kun ei si raaskis maalailla tota,josko mieli tekis repiä noi kaapelikiinnikkeet jne huits hemmettiin.
Runkomatsku on reynoldsin 501,joka kai on siis vaan cromoa,ilman 531:sen mangaania.eli tää on kai joku…keskisarjan,tai entry level matkarunko.
Ajattelin että tohon jos pykäis alle 28milliset gummit,sinkulakitin napaan,ja jotkut tukevahkot vanteet niin siittä sais jonkinmoisen fillarin alleen,satulaks joku ruma vihree puikula ja häränsarvet ohjaamoon,semipitkällä stemmillä.
Vaan,mistäpä keula?Samaan diiliin mulle tuli Cinellin ratahaarukka,nätissä kromissa,vaan toi kaulaputki on vaan joku hikinen 14-15 cm pitkä,niin mä aattelin että jospa sen sorvissa katkois ja hitsuuttelis pitemmän kaulan,kun toi runko vaatii 18cm,plus laakerit about 4cm,eli pitäs saada tuherrettua ainakin 22 senttiä mittaa siihen.
Press stop.
Jos joku tästä rungosta tykkäilee ja omaa jotain vaihtoartikkelia,niin ottaa yhteyttä,rupeen varmaan huomenissa tätä raiskaileen,teipit veke ja sitten riivin noi joutokiinnikkeet poies ym.
mittaa keskiön keskeltä vaakaputken yläpintaan aika tarkkaan 62,ja kaulaputken keskeltä satulatolpan keskelle 57. Toi 57 on ainoa mua vaivaava juttu,mieluummin sais olla vielä muutamia senttejä lisää.
Ja anteeks noi karmeen isot fotot.