Nätti on. Veditkö kolikolimaalilla vai käytitkö pulverissa?
Entä keskiön kanssa, mistä löysit sopivan?? Mulla on samanlainen runko ja oon yrittänyt metsästää keskiötä siihen, mutta 73mm leveenä ei edes perus-kierteetön yllä…
Maalasin rungon Miranolilla ja pensselillä, tuli ihan siisti ja tasainen pinta.
Keskiö on Truvativin BSA-kierteinen ulkoinen GXP. Kierteet sopivat täydellisesti, joten ainakaan tässä rungossa ei ollut mitään Nottingham-erikoiskierteitä. Keskiön leveydestä johtuen laakerien ulommat suojat piti jättää pois, että kammet (Truvativ Elita) sai kiristettyä pohjaan asti. Varsinaisten laakereiden kumisuojat ovat vielä paikallaan, ja hyvin tuo on toiminut keväästä asti. Kammet ottivat aluksi jopa pikkasen laakerikuppeihin kiinni, mutta kunhan kampiin kului snadit urat niin hyvin on pyörinyt. Noita kampisettejä saa 50€:llä vaikkapa CRC:stä.
Lokarit ovat Biltemasta, vaikuttavat todella hyviltä kympin hintaan nähden. Joskus vähän rämisee töyssyissä mutta ei se mitään. Pitäis vielä roiskeläppä kehitellä eteen.
Lukko ja tanko ovat vaimon vanhasta Nopsasta, hinkattu vähän saippuavillalla ja kiilto suorastaan häikäisee.
Pisin lenkki mitä olen tuolla heittänyt on jotain 90 km, hyvä peli.
http://farm4.static.flickr.com/3202/2969301596_b853f61b35_o.jpg
Nyt on sitten roiskeläppäkin, jonka tein mikroaterian alustasta
Tuli samalla vaihdettua tanko leveämpään (42 c-c), ja lisättyä Recordin jarrukahvat, kun sellaiset lojuivat hyllyssä.
Onpahan parempi ajaa kahvoilta. Takajarrukin tuli laitettua kun ajattelin joskus sinkulana kokeilla.
Kesällä ei ollut vielä edes etujarrua
Nuo Recordin hipohiilarikahvat ovat aika hauska yksityiskohta muu kokonaisuus huomioonottaen. Aika fiksun ja toimivan näköinen citypyörä muuten näyttää olevan. Runkolukko on oikeasti ihan parhautta, kun ei tarvitse U-lukkoa aina raahata mukana. Laitoin omaanikin moisen, vaikka siinähän nyt ropisi sitten viimeinenkin katu-uskottavuus.