Raleigh-konversio

Tää Rallu ei kai ookaan ollu täällä. Ei mitään ihmeellistä, konversio, talvikuosi.

http://farm3.static.flickr.com/2734/4458928525_564ca6e8b9.jpg

(klik)

Mitkäs rapakaaret tossa on/mistä ostettu/paljonko maksoi/onko hyvät? :slight_smile:

Noi on ne Biltsun “pikalokarit”, joista uutena heitetty pikakiinnikkeet veks ja kiinnitetty sen sijaan nippusiteillä, välissä sisäkumin palanen. Mun mielestä ne on hintaansa nähden noin kiinnitettynä oikein hyvät, mut ehkä täyspitkät suojais viel enemmän. Matulla oli kai ongelmia paikallaanpysymisen kanssa nippusiteillä, mulla ei oo ollu.

Okei, pitänee käydä hakemassa. Hirveän hintaisethan nuo on, mutta Luottokunta sponssaa!

^ Ne on ainakin Helsingin myymälästä loppu ja lisää ei tule.

Samoin Espoosta

En lupaa, mutta mulla saattaa olla ranskattaren takakontissa yhdet. Ilman niitä pikakiinnikkeitä, koska niiden “pika”-kohta on lähinnä vitsi.

Jos ne nyt sattuu olemaan siellä, ja vieläpä ylimääräisenä niin voisin kyllä noutaa pois kohtuullista korvausta vastaan. :slight_smile:

Valitettavasti mun täytyy todeta, että noin nanosekunti sen jälkeen kun tuon kerroin, niin niille löytyi jo ottaja. Mutta jos jostain syystä noita ei haeta, niin saat hakea.

Äh, pitikin hakea se sämpylä firman kahviosta, meni loksut ohi suun. :frowning: (fyi pestotomaattimozzarellaciabatta)

ei huono valinta.

tya: Raleigh näyttää hyvin asialliselta käyttöpyörältä =)

Mä voin kertoa yhtä ja toista noista pikaloksuista mutta puhukoon kuva puolestaan…

http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs419.snc3/25249_400731792781_669182781_5130997_4405930_n.jpg

Edit, tuukan pyörä on kyllä kiva konversio.

rokpete - 13:45, 24.3.2010 » tya: Raleigh näyttää hyvin asialliselta käyttöpyörältä =)
Niin muuten näyttää.
matu187 - 13:51, 24.3.2010 » Mä voin kertoa yhtä ja toista noista pikaloksuista mutta puhukoon kuva puolestaan...
Sama!

Mitä helvettiä te ootte niille lokareille oikein tehnyt. :slight_smile:

hienoa käyttöpyörää pukkaa!

Hieno, mullakin on vaaleansininen Raleigh Bilteman lokareilla :wink: En tosin alkanut modailemaan noita lokareita muuten kun että lisäsin roiskeläpän eteen.

Erittäin fiksun oloinen käyttöpyörä! :slight_smile:
Semi-OT; Löytyykö keltaan noita Bilteman “pika” loksuja muuten ylimääräisinä Pk-seuduta? Muutama Biltema koluttu läpi eikä näkynyt olevan hyllyssä. Tai onko tietoa mistä Biltemasta noita löytäisi…?

Jyväskylän Biltemassa oli ainakin… ehkä kuukaus sitten.