Rakko painaa kisatessa,vauhdissa tyhjennys.

negaatio - 10:02, 14.7.2016 » pohdin tässä vähän, ja ihan jotenki vaistomaisesti ajattelin koko ajan et tää tehtäis oikean lahkeen kautta: - siellä on maantien laita - ei osu voimansiirtoon mutta entäs sit velolla? veloa varten joutuu varmaan harjottelemaan myös vasemman puolen kautta mites briteissä?
Käsitinks mä jotain väärin ku mulla voimansiirto on oikeella?

Ihmisillä on erilaiset elimet.

Ymmärrän, että jollain on metrielin, mutta silloin lienee tuo ei osu voimansiirtoon jokatapauksessa voimassa. Pienempi riski osua voimansiirtoon on vasurille. Itse koitin kerran tätä huvikseen maantiepyörällä, käärin lahkeen ylös, heppi ulos ja käänsin polven ulos. Jonkunverran roisku pohkeelle ja reidelle.

Oliko tällä puolella internettiä yhtään kinnerikuskia postailemassa? Kiinnostais tietää onko niillä fasiliteetit ns kunnossa vai tuleeko turhaan noustua aina ulos kopasta toimituksen ajaks.

walto - 15:26, 14.7.2016 » Oliko tällä puolella internettiä yhtään kinnerikuskia postailemassa? Kiinnostais tietää onko niillä fasiliteetit ns kunnossa vai tuleeko turhaan noustua aina ulos kopasta toimituksen ajaks.
Yks tuttu harrastaa purjelentoa aika tosissaan, ja kertoi pitkillä lennoilla kuseneensa pulloon jos tarve. Ilmeisesti purjekoneisiin on saatavan myös jonkinlainen tyhjennysletku systeemi. Eiks tuommoisen kinnerin ohjaamo ole aika vastaavaa kokoluokkaa toimituksen suorittamiseen?

Pidemmillä sukelluksissa painitaan kans saman ongelman kanssa. Tässä ratkaisu sinne puolelle. Sovellettavissa kinnereihin, mutta ei oikein kilpapyöräilyyn.

P-valve

Mitä vikaa märkäpukuun kusemisessa?

Pidemmillä dyykeillä tulee meikäläisillä vedenlämmöillä vilu, sit tarvii kuivapukua. Ja syvemmällä märkkäri puristuu kasaan, eristävyys vähenee. Siksi lämpimämmässäkin käytetään kuivista syvemmillä dyykeillä.

Kahvin piristävä vaikutus ennen starttia ja kisajännitys näkyvät starttipaikalla,joskus myös startin jälkeisellä ekalla tunnilla.

Kinnerikuskien suhdeluku muilla pyörillä ajaviin on sama kuin seksuaalisessa mielessä pissaleikeistä kiihottuvilla. Tämä tuskin voi olla sattumaa.

Joskus ajelin viihteellisen illan päätteeksi kotio päin Kantsuun, Huopalahden kohdalla iski armoton kusihätä mut oli niin hyvä vauhti päällä ettei tohtinut pysähtyä, aattelin että tuleepahan tääkin testattua ja kusin tyylikkäästi sepaluksesta vauhdissa putkella seisten, meni oikein hienosti. Aamulla kaikki vaatteet haisi ihan kuselle.

Eturauhanen on miehen veemäisin elin. Sen liikakasvuun ja toimintaongelmiin löytyy Sveitsin poikien patentoimat pillerit. Ja sitten myös luonnonlääkkeet. Pyöräilijän perusvaiva.

180 kilometrin lenkin jälkeen kusin verta. Ja ei tuo pyöräily ole enää mitään lääkärin määräämää minulle enää nykyäänkään. Vesijuoksua on tarjolla. Ja kuntosalia.

TUOMOLA PERJANTAI TUOMOLA PERJANTAI!!!

Ähvä ähvä kool

Juon käsityöläisolutta, missä on ähvä ähvän kuva ja kysymysmerkki.

Ähvä ähvä what to do - ilme naamalla mun bissen etiketissä.

Ajattelin että edes joskus sais nähdä makeen jätkän.

Vittu ihan isoja kysymysmerkkejä on vittu ilmatilassa.