Radio

ritari_s - 22:29, 2.3.2017 » http://www.radiohelsinki.fi/ohjelma/rane-raitsikka-tokela/
joo voi että oli raisua! Musiikkikin vahvasti vähintään 20 vuotta vanhaa eli ihan tuoretta.

Just kuuntelen tallennetta tuolta interwebsistä kun eilen oli jäähallilla wardancet menossa samaan aikaan…

Köpön näköinen tuo pleieri tossa kyl, voiko tota ees jatkaa vaikka huomenna? Olis pitäny ottaa kasetille.

Fusk niin Antraasi, saattoi olla parempi tamppaus kuin about vuosi sitten slayerin kanssa

Oli kyllä kova keikka, among the living kokonaisuudessaan niin kyllä kelpas. Ja black box keikkapaikkanakin oli aika mainio.
Mutta on se Anthrax kyllä aina ollu kova mitä oon 3-4 kertaa nähny.

Mutta asiaan, tuo radio helsingin playeri. Oikeesti siis vain play/pause nappi ja ei mitään hajua missä vaiheessa ohjelmaa on menossa, saatikka mahdollisuutta kelata. No en vissii halunnutkaan kuunnella huomenna loppuun tota… Web 0.2

Ylen lempparitoimittajani: Kare Eskola, Risto Nordell, Lotta Emmanuelson. Kestosuosikkiohjelmat: Aristotelen kantapää, merisää.

Kaupallisella puolella Njassaa ja U. Kojolaa jaksan kuunnella. Muut enimmäkseen sössöttäviä teinejä. Basson Maanalainen radio joskus soittaa kiinnostavaa settiä, vain joskus.

ritari_s - 22:46, 2.3.2017 » Oli kyllä kova keikka, among the living kokonaisuudessaan niin kyllä kelpas. Ja black box keikkapaikkanakin oli aika mainio. Mutta on se Anthrax kyllä aina ollu kova mitä oon 3-4 kertaa nähny. Mutta asiaan, tuo radio helsingin playeri. Oikeesti siis vain play/pause nappi ja ei mitään hajua missä vaiheessa ohjelmaa on menossa, saatikka mahdollisuutta kelata. No en vissii halunnutkaan kuunnella huomenna loppuun tota... Web 0.2
Aah.. radiot.fi pelastaa tilanteen

tgif aah tidal masters tilaukseen ja skenelecciä käynnistää

moi beyoncé

moi naapurit

eetum - 22:31, 7.10.2016 » Radio ei oo ollut mitään sen jälkeen kun Ari paska peltosen paskalista loppu
Kai olet radion ääressä tänään, [kun Paskalista tekee paluun](http://www.radiohelsinki.fi/ohjelma/paskalista/).

EDIT:

kmw - 6:45, 3.3.2017 » Kaupallisella puolella Njassaa ja U. Kojolaa jaksan kuunnella. Muut enimmäkseen sössöttäviä teinejä. Basson Maanalainen radio joskus soittaa kiinnostavaa settiä, vain joskus.
Njassa kyllä aivan loistava DJ. Olen myös huomannut pitäväni Edu Kehäkettusesta yllättävän paljon.

Edu on kyllä timanttia.

yle puheeseen on tullut siirryttyä, ylex:n illassa sit selkeästi parempaa musiikkia yleensä tarjolla tai sit se on vaan vähän vähemmän soittolistamaista menoa että jaksaa kuunnella.

Sirkus - 11:27, 3.3.2017 » Edu on kyllä timanttia.
Edu ja perttu häkkinen = radion paras musamaku... Paskaradiosta täytyy myöntää että heti ku se alkaa ni vaihtuu kanava 100% tsänssillä

Edu kyll.

Edu taitaa vaan olla aika pihalla, mut omalla tavallaan karismaattinen tyyppi varmaan.

Dropattuani Radio Helsingin Mikael Wiikin lähdettyä olen kuunnellut enää YLE 1:tä. Liikaa uusintoja, pakkohassuttelua ja toimittajia haastattelemassa toisiaan, mutta ei parempaakaan löydy. Valkoista valoa ja Klassikkoparatiisi ovat semmoisia ohjelmia, joiden missaaminen harmittaa.

Mach-0 - 19:20, 3.3.2017 » Edu taitaa vaan olla aika pihalla, mut omalla tavallaan karismaattinen tyyppi varmaan.
kerrotko miten?

Juuri koskaan en kuuntele radiota, joskin Radio Helsingin Jazz kinnosta (sic) on kova. Hyvät ja asialliset juontajat. Myös Neurosiivut yleens uppoa, mutta niitä päädyn kuuntelemaan aika satunnaisesti. Autossa radiota surffatessani osuin keskelle Metalliliittoa, ja nostalginen fiilishän siitä tuli.

Capitano Airaksisen viikon Scoooterille kunniamaininta.

Herranjumala sentään:

Radio Helsinki

Kahtena päästäisenä olen kuunnellut tuon Via Dolorosa spesiaalin ja hitto, että se on muuten rankka koetus se.

minuutin pystyy kuuntelemaan yleensä tuota biisiä jos on sellaisella fiiliksellä että tahtoo kiduttaa itseään.

Jumalauta :salut: